Přejít na obsah

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Hello,

After change to new login method(email, password, sms code) I could not able to login with my vodofone web app on my Android phone. I delete whole program and reinstall again, clear all old passwords but still when I try to login it says my email or password incorrect. I am able to use web version. And there is no problem there. How can I fix this issue?

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Prague
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Sakit Atakishiyev 

Hello, you can log into the My Vodafone app if you have at least one active service with Vodafone. It is also very important to log in with the new credentials (email and password). Sometimes, password managers cause issues by autofilling incorrect information. If none of these are the cause, please write to us at aplikace@vodafone.cz and ideally include a screenshot, a description of the situation, what you have already tried, and your phone number or the number of any service you have with Vodafone.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...