Sakit Atakishiyev Odesláno před 7 hodinami Sdílet Odesláno před 7 hodinami Hello, After change to new login method(email, password, sms code) I could not able to login with my vodofone web app on my Android phone. I delete whole program and reinstall again, clear all old passwords but still when I try to login it says my email or password incorrect. I am able to use web version. And there is no problem there. How can I fix this issue? Citovat - Basic - - Prague Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno před 3 hodinami Centrum péče Sdílet Odesláno před 3 hodinami @Sakit Atakishiyev Hello, you can log into the My Vodafone app if you have at least one active service with Vodafone. It is also very important to log in with the new credentials (email and password). Sometimes, password managers cause issues by autofilling incorrect information. If none of these are the cause, please write to us at aplikace@vodafone.cz and ideally include a screenshot, a description of the situation, what you have already tried, and your phone number or the number of any service you have with Vodafone. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.