Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Hello,

After change to new login method(email, password, sms code) I could not able to login with my vodofone web app on my Android phone. I delete whole program and reinstall again, clear all old passwords but still when I try to login it says my email or password incorrect. I am able to use web version. And there is no problem there. How can I fix this issue?

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Prague
  • Centrum péče

@Sakit Atakishiyev 

Hello, you can log into the My Vodafone app if you have at least one active service with Vodafone. It is also very important to log in with the new credentials (email and password). Sometimes, password managers cause issues by autofilling incorrect information. If none of these are the cause, please write to us at aplikace@vodafone.cz and ideally include a screenshot, a description of the situation, what you have already tried, and your phone number or the number of any service you have with Vodafone.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...

@Ondra - Vodafone

Jak se člověk dostane do Samoobsluhy, když mu někdo ukradne telefon a nemůže tedy opsat SMS?

Upraveno uživatelem Vulva
  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
  • Speedtest
  • Centrum péče

@VulvaPěkné dopoledne,  i tato situace má své řešení, vše popisujeme na stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/nemuzu-pouzit-dvoufazove-overeni/.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
  • po 2 týdnech...

Teď se potřebuji přihlásit do Vodafonu, ale nefunguje to. Od doby, kdy Vodafone zavedl dvoufázové přihlašování je to neskutečně rozbitý. Nechápu proč nepoužijou normální TOTP 2FA kód, když už chtějí lepší bezpečnost. TOTP používají všichni normální jenom Vodafon má nějaké hovadiny. Proč to nemůžou udělat jako do dělá Seznam, Google nebo i toto Techfórum?! Jak mám teď 20 minut po půlnoci shánět podporu, která to vyřeší? Prostě jak to jen půjde, tak s Vodafone skončím, protože na to už nemám nervy. Já potřebuji dostupné a fungující služby a ne tu jejich extrémně řídkou stolici...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní
  • Praha, Černý most I.

Ano, mohlo by to jít i jinak a lépe, ale když jsem si to jednou nastavil a pokud není výpadek ve Vodafone Samoobsluze, funguje to. 

Ono jak často člověk chodí do samoobsluhy? Z webu? Z mobilu dám otisk a jsem tam. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
  • Speedtest

"Z mobilu dám otisk a jsem tam. "

jo jo , máte pravdu , tak jednoduché by to bylo, kdyby to 100% fungovalo 🤨bohužel dle mých zkušeností to 2x , 3x do měsíce píše "přihlášení se nezdařilo , přihlaste se emailem"  ...ale buďme rádi, snaha se přeci cení i když se sem tam něco pravidelně nepovede .... 🤭🙈

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
  • Centrum péče

@randomofamberPěkný den, omlouvám se za potíže s přihlášením, ty ale nejspíš nebudou souviset s e-mailovým přihlášením jako takovým... V noci, kdy je nejméně aktivních uživatelů samoobsluhy, občas nasazujeme nějaké aktualizace nebo opravy, a proto nemusí být přihlášení dočasně dostupné.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...