PaegasRobin777 Odesláno 6. srpna Sdílet Odesláno 6. srpna před 34 minutami, Ondra - Vodafone napsal: @PaegasRobin777Dobré odpoledne, Zrychlení na maximum je dostupné a funkční, jen je potřeba se v aplikaci nebo na webu přepnout na to telefonní číslo, ke kterému ho chcete využít. Návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/. Podrobný návod k tomu, jak si v aplikaci vybrat jiné číslo nebo službu, máme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/. Prostě přes Appku Můj Vodafone nejde. A nejsou tam dva balíčky na 3 dny a 7 dní zrychlení. U dokoupení dat se nic neděje. Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474170 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 6. srpna Centrum péče Sdílet Odesláno 6. srpna @PaegasRobin777Z toho screenshotu nepoznám, jestli někde došlo k chybě a případně jaké. V každém případě to můžete zkusit také přes webovou samoobsluhu a v případě potřeby nám zavolejte na 800770077 a projdeme to s vámi. 1 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474175 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 6. srpna Sdílet Odesláno 6. srpna před 12 hodinami, Ondra - Vodafone napsal: @CableG Pokud vám připojení nefunguje a chová se tak, jak popisujete, jde o technickou chybu, kterou můžete nahlásit kolegům na *77 (800770077) a požádáme o opravu. @Ondra - Vodafone Jako by se stalo, ticket č. 1999996 z 02.08. 18:45, zatím bez reakce. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474188 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna Tak kdy to přijde? Vodafone chce lépe chránit údaje svých zákazníků a k přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone proto zavede povinné dvoufázové ověření. V těchto dnech se vyšší úroveň zabezpečení dostává do webové verze samoobsluhy, v budoucnu se bude týkat i mobilní aplikace Můj Vodafone. Zákazníci jsou o novince informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474195 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna Snad to nepřijde nikdy. Ale takhle zmrvenou samoobsluhu jsem opravdu nikdy nezažil. 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474197 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna Osobně bych hlasoval pro verzi, ve které by to odešlo společně s tím člověkem, co to nasazoval. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474198 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna Tak je to čerstvě nasazeno a jistě bude brzy nějaká odstávka Samoobsluhy, aby se to mohlo doladit. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474199 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna A mohla by být ta odstávka trvalá? Stejně většinu času na Samoobsluze něco nefunguje, tak je to vlastně jedno. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474200 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna (upraveno) To spíš ne. Komu nechodí třeba takové vyúčtování e-mailem, musí se k němu dostat přes Samoobsluhu. Upraveno 7. srpna uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474201 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 7. srpna Sdílet Odesláno 7. srpna No kdyby mi vyúčtování nechodilo mailem, tak jsem teď u jedné smlouvy bez možnosti si ho stáhnout. Za UPC to šlo posílat mailem nebo poštou, jistě by to šlo i teď a bylo by to řádově spolehlivější než Samoobsluha. Ovšem asi by to chtělo outsourcovat, aby to nedělal nikdo z VF. 1 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62828-dvouf%C3%A1zov%C3%A9-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-do-m%C5%AFj-vodafone/page/17/#findComment-474203 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.