Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ale tak občas se ne vše povede dobře napoprvé tak, jak se očekávalo a tak předpokládám, že si Vodafone tyto podněty střádá a při nebližší možnosti je opraví/implementuje. 

Podívej se třeba na Bartoše a problémy s digitalizací stavebního řízení

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Centrum péče
před 13 hodinami, CableG napsal:

@Ondra - Vodafone Jako by se stalo, ticket č. 1999996 z 02.08. 18:45, zatím bez reakce.

@CableGDíky, zprávy zpracovávají kolegové postupně a na tu vaši odpovídali dnes ráno.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Centrum péče
před 3 hodinami, Technikus napsal:

Tak kdy to přijde?

 

Vodafone chce lépe chránit údaje svých zákazníků a k přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone proto zavede povinné dvoufázové ověření. V těchto dnech se vyšší úroveň zabezpečení dostává do webové verze samoobsluhy, v budoucnu se bude týkat i mobilní aplikace Můj Vodafone. Zákazníci jsou o novince informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.

@TechnikusZatím termín vydání nové mobilní aplikace neznám. Nicméně v mobilní aplikaci se bude jednat o to, že poprvé opíšete SMS kód a následně už zůstanete přihlášený a ověřujete se přes biometriku...

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Jsem dál... Ale teda jen o kousek, protože administrátor připojovaného účtu se k účtu nedostane, protože mu (tedy mně) došla mobilní čísla pro zaslání sms autorizace 😂

Snmekobrazovky2024-08-07v11_45_10.thumb.png.76309c1d789755086d45199c939a1bd5.png

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6

Jinak taky připojuju postřeh - po přihlášení do mobilní appky vidím nově internet a služba na mobilní služby nejde přepnout. Resp. jde v liště "Moje služby", ale nenabízí mně to aktivace doplňkových služeb jako např. Zrychlení na maximum.

Chápu, že teď VF provádí změny v aplikaci, ale nerozumím, proč... Tak snad se vrátí uživatelský komfort brzy zpět.

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

CableG : chápu to správně, že musíš požádat sám sebe, aby sis udělil přístup, ale to nejde, protože ty nejsi ty, ale někdo jiný? (😄 )

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
před 46 minutami, Ivo Mašek napsal:

CableG : chápu to správně, že musíš požádat sám sebe, aby sis udělil přístup, ale to nejde, protože ty nejsi ty, ale někdo jiný? (😄 )

Ano, já jsem ten, kdo mi to může odsouhlasit. Jenže se nedostanu do účtu, kde bych si to mohl odsouhlasit.

Je to stejný, jak když mi počítač napíše "Kontaktuje administrátora" a já mu odpovím "jo hochu, smůla, to jsem já" 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Centrum péče
před 3 hodinami, CableG napsal:

Jsem dál... Ale teda jen o kousek, protože administrátor připojovaného účtu se k účtu nedostane, protože mu (tedy mně) došla mobilní čísla pro zaslání sms autorizace 😂

Snmekobrazovky2024-08-07v11_45_10.thumb.png.76309c1d789755086d45199c939a1bd5.png

@CableGTo znamená, že účet už má aktivní přihlašování e-mailem. Pokud si tento administrátor ještě nenastavil dvoufázové ověření, je to nejdřív potřeba udělat, aby se dostal do samoobsluhy a mohl vám následně udělit přístup podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho/. Pokud jste to vy, měl jste více e-mailových účtů a nemáte další telefonní číslo pro nastavení dvoufázového ověření, můžete zavolat na 800770077 a požádat operátora (po ověření) o smazání přihlašovacího e-mailu u zákaznického účtu. Jakmile nebudete mít s tím zákaznickým účtem spojený žádný e-mail, budete si ho moct připojit podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/.
 

před 3 hodinami, paffko napsal:

Jinak taky připojuju postřeh - po přihlášení do mobilní appky vidím nově internet a služba na mobilní služby nejde přepnout. Resp. jde v liště "Moje služby", ale nenabízí mně to aktivace doplňkových služeb jako např. Zrychlení na maximum.

Chápu, že teď VF provádí změny v aplikaci, ale nerozumím, proč... Tak snad se vrátí uživatelský komfort brzy zpět.

@paffko Aktivace Zrychlení na maximum je stále dostupná, jen je potřeba, abyste byl přepnutý na telefonní číslo, ke kterému ho chcete zapnout. Pokud máte na svém účtu více služeb, přepnutí zařídíte přes sekci Můj účet - viz návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...