Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

"Pracujeme na vylepšeních", tím asi myslí SMS ověřování i do mobilní aplikace 😁

Že by se vrátil z dovolené ten, kdo to před několika dny nedoladil do konce? 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Ono není třeba zkoušet stolní PC/notebook.

Stačí z mobilu Chrome či jiný webový prohlížeč a https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni

Samoobsluha je kompletně KO

Už samoobsluha jde. 

EDIT: 19:55

Už samoobsluha jde. 

😁😁😁

 

image.png.1d3b33996258696c93804ad2587a3c41.png

 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
před 5 hodinami, kautskym napsal:

chyba písmenka pardon

Jo pak to nabírá správného rozměru. 🙂 "Plánovaná" z donucení, jestli chápu tvou pointu. 🙂

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Tak přátelé bez dvojfázového ověřování. Od teďka hledejte nastavování pod položkou Změna aktivních služeb. 
Moje služby > Ostatní služby > Změna aktivních služeb

Hezký (snad už) konečně bude klid.

Spoiler

IMG_8939.png

IMG_8940.png

IMG_8936.png

IMG_8937.png

 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
před 18 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@CableGTo znamená, že účet už má aktivní přihlašování e-mailem. Pokud si tento administrátor ještě nenastavil dvoufázové ověření, je to nejdřív potřeba udělat, aby se dostal do samoobsluhy a mohl vám následně udělit přístup podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/pristup-pro-dalsiho/. Pokud jste to vy, měl jste více e-mailových účtů a nemáte další telefonní číslo pro nastavení dvoufázového ověření, můžete zavolat na 800770077 a požádat operátora (po ověření) o smazání přihlašovacího e-mailu u zákaznického účtu. Jakmile nebudete mít s tím zákaznickým účtem spojený žádný e-mail, budete si ho moct připojit podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/.

@Ondra - VodafoneHlavně tenhle postup sdělte i operátorům, opravdu tady nejsem od toho, abych suploval interní školitele. Stejně tak tady nejsem proto, abych ztrácel čas jen protože Vodafone nedodržuje platné podmínky a navíc publikuje software, který má naprosto zásadní chyby. 

 

Jo a taky je super napsat odpověď na zprávu z VF v Samoobsluze a zjistit, že se neuložila. Až mi zase bude volat ten člověk, co mě tahá s mobilními službami k Vodafone, tak je mi ho upřímně líto, protože on to letos odnese za všechny.

Protože tohle je teda peklo:

Jedno telefonní číslo pro dvoufázové ověření skutečně, bohužel, nejde využít pro dva účty. Na účtu, ze kterého si máte poslat přístup (účet s číslem služby xxxxxxxx), prosím, použijte jiné telefonní číslo pro nastavení dvoufázového ověření. Následně pak provedete sloučení účtů pod jedno e-mailové přihlášení.

Bylo by lepší, kdybyste si účet s číslem služby xxxxxxxx sloučil na účet, ze kterého mi píšete nyní, abyste mohl využívat dvoufázové ověření na telefonní číslo xxx xxx xxx.

Budu čekat na Vaši odpověď, zda se Vám sloučení podařilo, a zatím Vám popřeji pěkný den.

Upraveno uživatelem CableG
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
  • Centrum péče
před 23 hodinami, Iceman06 napsal:

"Pokud při přihlašování do aplikace zadáváte SMS kód" -  něco mi uniklo? 🤔🤔  zatím to chce SMS jen při přihlášení přes web.... ale asi je někdo ve Vodafonu napřed .....škoda jen, že samotná apka už od včerejška občas vypadává, nejde se přihlásit ....přihlášení se nezdařilo, zkuste se přihlásit e-mailem .....a nic 🤷

Ano, aplikace SMS kód zatím nevyžaduje, proto jsem psal, že pokud ho uživatel zadává, je tam "něco špatně" a vysvětloval jsem to... 7.8. večer byly obecně potíže s dostupností některých služeb i mimo Vodafone, teď už je vše v pořádku. 

před 23 hodinami, kautskym napsal:

Obecně Můj Vodafone teď stojí za vyliž P…l co na to jiného říci. A takový špatných recenzi  v AppStore a Obchod Play jsem dlouho nečetl a nezažil 😂

@Ondra - Vodafonedával jsem pak ještě jeden dotaz, zda náhodou není Vodafone povinný oznámit změnu podmínek minimálně 30 dnů před změnou, a jestli ano tak oznámení novych podmínek pro Můj Vodafone nebylo nikde řečeno

Zde se nejedná o podmínky služeb, ale o informace o zpracovávání údajů. Obecně ta 30denní povinnost se týká služeb elektronických komunikací...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Novinka v podobě povinného dvoufázového ověřování při přihlášení do samoobsluhy je vyloženě inovace pro komplikace. Nejdřív stačilo k přihlášení do samoobsluhy zadání telefonního čísla a hesla. Potom se přihlašovací metoda inovovala na e-mail a heslo. A teď tohle. Nastavení dvoufázového ověření se zasláním kódu někam na e-mail, atd.. Začínám se pohlížet po jiném poskytovateli mobilních telefonních služeb, který bude mít normální přihlašování do zákaznického profilu, a který nebude pořád něco vymýšlet. Jako služby Vodafone jsou kvalitní, ale nemíním zůstat bez přístupu do zákaznického profilu. Původní přihlašovací způsob už nefunguje. Takže jsem odkázaný na faktury v e-mailu, a v ostatním mám smůlu. Zatím ani nevím, jak se dostanu k OKU kódu, který se zobrazuje v samoobsluze … 😳

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň

Skvěle opět nefunkční přepnutí profilu 😔😟už s tím něco udělejte nebo se všemi 17 službami už půjdu opravdu je konkurenci 

 

IMG_0556.PNG

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...