PaegasRobin777 Odesláno 9. srpna Sdílet Odesláno 9. srpna Appka Vodafone Můj Vodafone jde přes e-mail a a heslo se speciálním znakem. Nastavování služeb taky. Bez ověřování. 1 Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna (upraveno) @PaegasRobin777ja se snažím ale přepnout z profilu tety na sebe a to už někde 😳 Upraveno 10. srpna uživatelem kautskym Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 10. srpna Centrum péče Sdílet Odesláno 10. srpna @kautskymPěkné ráno, aktuálně nefunguje přepínání v aplikaci mezi jednotlivými účty😞 Pracujeme na odstranění těchto potíží. Ve webové samoobsluze to v pořádku funguje. Omlouvám se za potíže 😞 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaegasRobin777 Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna před 4 hodinami, kautskym napsal: @PaegasRobin777ja se snažím ale přepnout z profilu tety na sebe a to už někde 😳 Ale jde. Vlevovo dole pod Moje služby. Mělo by tam být všechny čísla a lužby ,který využíváte. Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna @PaegasRobin777nejde pravé, ja chci z profilu A přejít na profil B @Veronika - Vodafonea kdy bude opravena aplikace? 😮 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaegasRobin777 Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna Na aplikaci není co opravovat. Aplikace funguje Pokuď nemáte dole vlevo v Moje služby svojí tetu,tak jí nemáte vůbec pod palcem (pod účtem). Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna (upraveno) @PaegasRobin777ja tam mám více účtu a teta se mi spoušti jako první a nemohu se přepnout na sebe Navíc to @Veronika - Vodafonepotvrdía ze se to opravuje. asi nemáte pod nesmím e-mailem více účtu ( profilu) A je to v části můj profil ne moje služby Proto mě jen od @Veronika - Vodafonezajima kdy to bude opraveno Upraveno 10. srpna uživatelem kautskym Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaegasRobin777 Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna Pro kautskym: Proč lezete,kam nemáte lézt. Psal,citoval jsem,že appka funguje a že čísla jsou dole pod Moje služby > Teta Hela,Kája,Monika… > Ostatní služby > Změna aktivních služeb Tak se podle toho držte. Citovat Bez kabelu Naplno 5G Premium 5G - - Krucemburk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. srpna Sdílet Odesláno 10. srpna @PaegasRobin777jelikoz Vodafone odebral výchozí nastavení profilu při spuštění tak se mi poušti díky Vodafone profil tety. Mám tam celou rodinu kdyby chtěli pomoci. A mamku profil Administrátor de nemohu přepnout už to chápete ? Veronika z Vodafone to pochopila hned. asi nemáte více profilu nebo profily rodiny pod sebou jinak byste věděl Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bnone Odesláno 11. srpna Sdílet Odesláno 11. srpna (upraveno) @kautskym Ano, nefunguje to, mám stejný problém. Už jsem to řešil v pátek i s podporou. Prostě to nefunguje. Nelze vybrat účet a službu. Díky tomu mám na úvodní obrazovce službu pevný internet a nemohu si navýšit už týden rychlost, nikde jinde to není. A neříkejte, že je to na pravém tlačítku, tak to taky není možné u mne nikde změnit. Přímo to hlásí, že možnost změny je momentálně mimo provoz, tak prosím neříkejte, že to funguje. Vodafon vše totálně rozdrbal, podpora nefunguje, vše se musí i několikrát urgovat. Dnes ráno problém s pevným internetem, nejde nebo pomalý. Lituji, že jsem se nechal přemluvit retenčním. Naprostá tragédie. Předtím 25 let v pohodě. Za poslední 2 týdny jsem volal na linku snad 10x. Zbytečně, vše je den ode dne horší. Upraveno 11. srpna uživatelem bnone 1 Citovat Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.