Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 6 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@DaviddvbcJestli spravujete účty několika známým, tak by to pro vás naopak mělo být jednodušší. Budete mít jeden e-mail a heslo a po přihlášení do samoobsluhy se můžete přepínat mezi různými zákaznickými účty, ke kterým získáte přístup. 

@Ondra - VodafoneTak já spravuji účty jen sobě - část vyřešilo sloučení dvou smluv (byť jako výchozí mi to teď vždycky nabídne službu, které se v upc říkalo dummy net, a na ní k nastavení věru moc není) a připojení třetí smlouvy (ke které se nedostanu, protože jsem socka jen s jedním mobilním číslem) se zatím stále řeší. Dřív jsem se dostal pohodlně ke všem smlouvám, takže vidět v tomhle pokrok zatím moc nedokážu.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

@CableGJe to trochu složitější situace, ale myslím, že ji dokončíme. Domluvím se s kolegyní a dáme vám ještě vědět.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

To by bylo fajn. Ono je to takové nedotažené. Teď třeba nechodí autorizační smsky 🤷🏻‍♂️

edit: tak chodí, ale trvá jim to zhruba tak 10 minut 🙂

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Udělal jsem nyní test a SMS mi přišla do cca 7mi sekund. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ano, už to chodí normálně.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Tak přepínání z účtu na jiný účet už mi v aplikaci jde 😊👍

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
před 5 hodinami, Technikus napsal:

Udělal jsem nyní test a SMS mi přišla do cca 7mi sekund. 

Pro změnu vůbec nechodí ověřovací sms při vyžádání OKU...

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Týnec nad Labem
Odesláno

Beru na vědomí, ale nejsem spokojen as tímto způsobem. Roky používám přihlášení přes číslo smlouvy a heslo. bez problémů. Nyní jsem musel přejít na mail a ověření. Vzhledem že se jedná jenom o možnost přes všechna tel čísla udávaná nějakým automatem a ten není schopen nic jiného odpovědět na dotaz, než spojte s tel. podle pokynů a to stejné se opakuje i po těch pokynech. Je nemožné se spojit a lidským operátorem a nevím jak. S UPC byl problém, ale Vodafone je doopravdy unikát. bohužel má všechno přes vodafone internet, TV i VTV na počítač tel předplacenou kartou. Umí někdo poradit jak se spojit s lidským operátorem?díky za email zprávu svecz@seznmcz

Odesláno

No já to dělal tak, že jsem počkal na hlášku "stiskněte (nějaký numero) pokud chcete mluvit s operátorem. Zabralo to vždycky.

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
V 18. 8. 2024 v 16:45, Zdeněk Švec napsal:

Umí někdo poradit jak se spojit s lidským operátorem?

Ano postup vyse od @CableG...."stiskněte (nějaký numero) pokud chcete mluvit s operátorem. -tohle je spravne a je to ve druhe urovni nabidky volba 0

Uz nekolik dni resim nekolik cisel na jedno jmeno + tv na jine s tim ze kontaktni cislo a mail je totozny s mymi... Takze dovolat se lze ale nekdy jsou vytizeni vice a chce to trpelivost.

Ted naposledy(dnes dopoledne) mne slibili ze do 24h mi opravi abych mohl vyuzit moznosti jenz se zobrazi po prejiti na tuto adresu https://www.vodafone.cz/muj/profil?status=identity-added (samozrejme po prihlaseni) kde je moznost upravit cislo pro zasilani dvoufazoveho overeni. Nyni to konci hlaskou ze se jiz cislo pouziva.

Chtel jsem i vyuzit volby pripojit ucet coz pro zmenu konci ze ucet je jiz pouzivan jinym administratorem pozadejte ho.... -Tam ovsem vidim nadejne bod C) kde se pise ze pokud cisla budou shodna tak se pripoji automaticky bez overovani. Takze snad pokud se zadari sjednotit cislo pro dvoufazi tak se nekam doberu... -no nebo jsem naivni))
Kdyz sem zde ve vlakne videl tech problemu co vznikly tak jsem me prihlasovani odlozil do doby kdy mne donuti platba -platim totiz tlacitkem v samoobsluze. To nyni nastalo a...

Uvidim zda se u mne neco pohne, pokud ne vezmu podklady + ntb a na pobocce prednesu pozadavky, ukazu v praxi ... Sem zvedav jak se stim poperou sami, snad to dele nez dopoledne nezabere...

Re: zatim se zadarilo jen sloucit dve cisla pod jednu samoobsluhu a v ni se prepinat ... -to je zatim cca 1/4 z toho co treba udelat...

 

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community