Přejít na obsah

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

V 26. 8. 2024 v 13:48, Ondra - Vodafone napsal:

Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2).

@VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. 

@MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude.

Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou.

Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

rád bych se zeptal - po aktualizaci aplikace Můj Vodafone mně z úvodní obrazovky zmizela položka 'Měření rychlosti. namísto toho se mi zduplikovala dlaždice 'Nabídky Vodafone'. jde o chybu u mně nebo k této úpravě opravdu takto došlo? Díky 

  • Super
  • Super
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho. 

Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou.

Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone? 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Nepolisy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@JanaPěkné ráno, přihlášení funguje stejně jako předtím, pouze při prvním přihlášení místo číselných údajů používáte svůj e-mail a heslo a pro příště si můžete zapnout trvalé přihlášení biometrikou.  Aplikaci prosím ideálně odinstalujte, telefon vypněte a zapněte proveďte prosím novou instalaci aplikace a následně se přihlaste přímo do aplikace e-mailovou adresou a heslem, které jste si nastavila. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.

 

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...