Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Mám tady před sebou SIM Kaktus a u ní je defaultní PIN taky 1234. Ale u předplacené karty to asi není až taková tragédie, jako u paušálu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tak to jsem ještě neviděl aby u Kaktusu bylo 1234, ale možné je asi vše.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
Teď se dívám na obal té SIM karty a expirace byla 1. května 2020, takže je možné, že se to týkalo jenom starších karet. U novějších nevím (musel bych leda nějakou rozbalit :D ).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Proč se Můj Vodafone pořád odhlašuje?
Procházím jednotlivé volby v Můj Vodafone a musím se 3x přihlásit, protože mě to samo odhlásí.
To později ještě budou chodit pořád potvrzovací SMS až se zavede ten dvoufaktor?

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Aplikace iOS/Android nebo přes web?

Na Androidu přes mobilní aplikaci se to zdá funkční, stejně tak přes webový Chrome.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 23 minutami, Ivo2003 napsal:

Proč se Můj Vodafone pořád odhlašuje?
Procházím jednotlivé volby v Můj Vodafone a musím se 3x přihlásit, protože mě to samo odhlásí.
To později ještě budou chodit pořád potvrzovací SMS až se zavede ten dvoufaktor?

normárně to funguje.Nic takový se mě neděje na webu na PC.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Firefox na desktopu a EDGE na mobilu

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Já si nahodile klikal a vše se načetlo, zobrazilo a nic neodhlašovalo. 

Dělá to při něčem konkrétním? Nebo ti to dělá při čemkoliv? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Třeba byl jsem ve "Služby", poté jsem nahoře kliknul na "Přehled" a skočilo to na login screen.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Mohu potvrdit , že odhlašování z webu není nové a  probíhá už hodně dlouho (používám firefox), zřejmě je dán nějaký bezpečnostní časový limit na aktivity, po čase se "na pozadí" odhlásí a je třeba znovu přihlášení . "Vypeklo" mě to už několikrát, když jsem psal třeba dotaz na infolinku, a po dvou dnech zjistil, že se dotaz vůbec neodeslal, i když se tvářilo že jo 🤷

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community