Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Pořád nerozumím v čem máš konkrétně problém.

Do mobilní aplikace jsem se teď zkoušel přihlásit, chtělo to po mně jako vždy otisk prstu a pak zadat přihlašovací heslo, což jinak běžně nechce, tak jsem ho zadal a do aplikace se normálně přihlásil, při dalším přihlášení už to heslo nechtělo a stačil opět otisk prstu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Zadávat v mobilu přihlašovací heslo, které člověk nikde běžně uložené nemá, to je taky "paráda", hlavně pokud jde o heslo nějaké extra silné. Tak aspoň, že VF to dementní přihlašování spustil právě dneska, kdy má svátek Oskar, to se bude dobře pamatovat tento památný den ...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Asi máš někde něco jinak. 

Aplikace na mobilu ani tabletu po mně v tuto chvíli nechce SMS ověření. 

Na webu ano. 

 

Hesla do aplikací, tedy i do Můj Vodafone lze uložit do Google účtu /Správce hesel, editovatelný třeba přes Chrome. Nejen tedy do webového přístupu, ale i do nainstalovaných aplikací. Otázku bezpečnosti už nechám na každém z Vás. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Centrum péče

@PaegasRobin777Podle těch screenů jste si už nový způsob přihlášení zřejmě nastavil. Takže by mělo stačit se s novými údaji do aplikace přihlásit. Zkuste ji případně odinstalovat, znovu nainstalujte a přihlaste se pomocí e-mailu a hesla. 

Pokud byste ještě nový způsob neměl nastavený a v aplikaci se vám to nedařilo, zkuste to přes webový prohlížeč na https://www.vodafone.cz/muj. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přes web to jde,ale přes appku to prostě nejde. Prostě už jsem to 2x přeinstaloval nejde,tak nejde.

1) Zadám e-mail a heslo.

2) Zadám kód u Apple iPhone 13 z SMSky.

3) Naskočí logo překrývajícími výsledek.

4) Zase znovu. Zadejte e-mail.

5) Heslo.

6) Opět Kód.Furt dokola.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk

Tak to zatím nech bejt, dneska je první den co to zprovoznili a je možné že tam mají nějakou chybičku, já to vždycky dělám tak, že když něco nefunguje a není to pro mě životně důležité, tak to neřeším počkám několik dní a většinou to pak samo začne fungovat,

pro urychlení to můžeš nahlásit přes webový formulář na Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...