Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, na předplacené kartě chci nastavit Chytré dobíjení z platební karty. Včera i dnes se mi však ve 3. kroku (shrnutí) po kliknutí na pokračovat zobrazila pouze následující zpráva: "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později." Vůbec nedošlo k přesměrování na platební bránu. Chytré dobíjení mi nejde nastavit přes aplikaci ani na počítači po přihlášení do účtu ve webových prohlížečích Chrome a Firefox. Můžete mi prosím napsat v čem je problém? Je v tuto chvíli možné nastavení Chytrého dobíjení z platební karty?

 

ChytreDobijeni.jpg

Upraveno uživatelem Xa1

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno

Vyřešil Xa1

Přejít na řešení
Odesláno
  • Centrum péče

@Xa1Pěkné dopoledne, chytré dobíjení platební kartou určitě možné stále je a celý postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/pravidelne-dobiti-kreditu-online-platebni-kartou/Aktivace je možná pouze přes samoobsluhu Můj Vodafone na webu (při aktivaci vždy rovnou proběhne první dobití, další pak podle nastaveného scénáře) v sekci Útrata a Vyúčtování - Dobíjení, kde přejdete do Nastavení a vyberete částku, frekvenci a požadované datum ukončení (pokud chcete, můžete si zároveň zvolit dobíjení při nízkém kreditu). Kliknete na pokračovat, v sekci shrnutí je nutné zadat e-mail pro potvrzení platby a kliknout na pokračovat. Automaticky vás přesměrujeme na on-line platební formulář, kde vyplníte údaje platební karty (pokud máte již údaje uložené, jen vyberete platební kartu).

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Dobrý den,

děkuji Vám za odpověď. Bohužel, ale i dnes se mi při pokusu o nastavení Chytrého dobíjenípo odsouhlasení 3. kroku (shrnutí) zobrazuje stejná zpráva jako je uvedeno v mém předchozím příspěvku. Chytré dobíjení u předplacené karty Vodafone nenastavuji poprvé. V minulosti se mi vždy chytré dobíjení povedlo nastavit ihned.

Stejný problém byl popsán i jiným uživatelem v příspěvku z 13. června 2024 - https://www.techforum.cz/topic/61822-nelze-dobít-kredit/?do=findComment&comment=472595

Nemyslím si tedy, že je chyba u mě. Spíš to podle mě vypadá na nějakou chybu na straně Vodafone.

Uvedená chybová zpráva bez přesměrování na platební bránu se zobrazuje pouze u nastavení Chytrého dobíjení. Pokud budu chtít kredit dobít jednorázově, dojde k přesměrování na platební bránu. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Xa1Pěkné odpoledne, v uvedeném příspěvku řešil zákazník chytré dobíjení z Vyúčtování. Pošlete nám prosím screeny chybových hlášek přes  https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit s technickým oddělením. Nezapomeňte také popsat, jak jste postupoval a také datum a čas pokusu o aktivaci. Díky za spolupráci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor
  • Řešení

Poslední neúspěšný pokus o nastavení Chytrého dobíjení byl dnes (24.6.2024) ve 13:10. Před tím jsem se pokoušela Chytré dobíjení nastavit několikrát v průběhu dne ve středu 19.6.2024, následně ještě v sobotu 22.6. a v neděli 23.6.2024. Bohužel zatím bez úspěchu. Vždy skončím v 3. kroku shrnutí zprávou: "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později."  Tak jako je uvedeno ve screenu v mém úvodním příspěvku.

Přes formulář "Zeptejte se nás", jsem poslala dotaz už v sobotu 22.6.2024 včetně screenu, který je i zde u mého úvodního příspěvku. Zatím nemám odpověď. Takže ještě počkám, co se dozvím. 

Nicméně děkuji za odpovědi.

Dobrý den, 
dnes se mi konečně povedlo úspěšně nastavit Chytré dobíjení na předplacené kartě. V kroku 3 (shrnutí) se nezobrazila chybová zpráva a následně došlo k přesměrování na platební bránu potom, co jsem v kroku 2 (nastavení) nevyplnila požadované datum ukončení. Pokud bylo v kroku 2 uvedené nějaké datum ukončení, tak se následně v kroku 3 (shrnutí) po odsouhlasení podmínek a kliknutí na "Pokračovat" vždy zobrazila chybová zpráva: "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později." Po zobrazení této zprávy už nedošlo k přesměrování na platební bránu.
Jen doplňuji, že jsem v kroku 2 zkoušela do kolonky "Požadované datum ukončení" vyplnit například tato data 31.12.2024, 30.6.2025, 31.5.2026. Ovšem pokaždé při vyplnění požadovaného data ukončení nebylo následně možné nastavení Chytrého dobíjení dokončit. 
V mém případě je tedy problém vyřešen, ale pravděpodobně nebudu jediná, kdo tento problém může řešit. Zřejmě by tedy bylo vhodné ze strany Vodafone ověřit, zda formulář pro Chytré dobíjení funguje správně.

Upraveno uživatelem Xa1

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community