Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

Dobré odpoledne,

aktuální informace o tom, kde evidujeme nefunkční službu, jsou k dohledání na https://www.vodafone.cz/vypadky

Jak už tu padlo, výpadek na Ostravsku je důsledkem velmi silné bouře, která se prohnala v noci ze středy na čtvrtek. Došlo pak k požáru kolektoru, který mimo jiné zničil i naše technologie. Včera se podařilo pro některé lokality vše zprovoznit, ale úplně všude ještě ne. Oprava je poměrně náročná, protože na některá místa se stále nemáme možnost se dostat. Technici teď pracují na náhradním řešení, i to bude vyžadovat spolupráci s hasiči a dalšími složkami. Je možné, že se to povede ještě dnes, ale garantovat to nemůžu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Již třetí den nefunguje ani internet, ani TV. Co kdyby nám někdo dal alespoň vědět o co se jedná. Prozatím jsem nezaznamenala žádnou omluvu přitom platíme jak mourovati. Pracuji na internetu. Kdo mi ty tři dny zaplati ? Lenka

O-Poruba 5. obvod TV už nejde od noci ze středy na čvrtek, inet jde OK. Předpokládám že ví komu to jak dlouho nejde a na faktuře budou kompenzace. Nebo je možné že je někde v podmínkách služby že nedostupnost třeba týden je v pořádku? Ptám se, nevím jak to je. Nebo musíme pak dávat reklamaci vyúčtování? Chápu že požár kolektoru není vina Vodafonu, ale přece jenom by se k tomu měli nějak postavit.

Upraveno uživatelem mpetr
  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava

Většina poskytovatelů pro domácí připojení  lhůtu 2 dny a nebo započetí opravy do 2 pracovních dnů.

Kompenzace za 2 dny nebude moc vysoká (cena služby děleno 30 krát 2). Ale poskytovatel většinou dá vyšší v zájmu zachování spokojenosti klienta.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

A nebo si pořídit připojení co máme ve škole. 250 / 250 se zálohou. ( tedy to je co naměřím na kabelu PC i na WiFi na NTB, pro servery asi bude něco odděleného ) 

Jen ta cena je trošku větší 12000 Kč. 😄

Ale zase jsme za ty 4 roky co tam dělám, měli jediný cca 30 výpadek. Ale bylo to v pátek cca 15h. Takže jsem si toho všiml už jen já 😄 

 

Samozřejmě chápu, že to je nepříjemné. Ale pokud je pro někoho připojení k netu kritická záležitost, tak má určitě zálohu. Nemůže se spoléhat jen na připojení v řádu sto korun. 

Upraveno uživatelem Sparrow
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
před 2 hodinami, mpetr napsal:

O-Poruba 5. obvod TV už nejde od noci ze středy na čvrtek, inet jde OK. Předpokládám že ví komu to jak dlouho nejde a na faktuře budou kompenzace. Nebo je možné že je někde v podmínkách služby že nedostupnost třeba týden je v pořádku? Ptám se, nevím jak to je. Nebo musíme pak dávat reklamaci vyúčtování? Chápu že požár kolektoru není vina Vodafonu, ale přece jenom by se k tomu měli nějak postavit.

Stale jen to oddaluji jsem take z alšaku  a tak samo 3 dny bez  tv.

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba

Možná by jako okamžitá kompenzace pro dotčené lokality stačila možnost neomezená data přes mobilní telefon, aby mohla být využita jako záložní připojení přes wifi hotspot po dobu výpadku. 

Otázkou je, jak jsou na tom v dotčených lokalitách BTS a mobilní služby /data. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...