Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím. Dnes se Vodafone teda předvádí. Již hodinu a půl je výpadek internetu, na stránce s výpadky nikde ani zmínka pro mou adresu, ale po zavolání na linku mi operátor sdělil, že celá moje oblast je offline. A že nemá žádné jiné informace, které by mi mohl sdělit. Jde o lokalitu J. Hradec.

 

Zrovna dnes je pro mne internetové připojení velmi kritické a tahle netransparentnost a neochota sdělit přesné příčiny/odhad znovuzprovoznění je tak "amatérské", že silně zvažuji vypovězení smlouvy.

 

Máte někdo další dnes podobné problémy?

  • Premium
  • Red Basic
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Sídl. Vajgar 705, JH
  • Slamb změnil název na Vypadek internetu Jindřichův Hradec
Odesláno

No pokud je pro tebe internetové připojení velmi kritické. Tak předpokládám, že máš zálohu. Tak se přepoj na ní a pojede to.

Pokud nemáš, tak to zase tak kritické nebude, jako u mne doma.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Na osobním tarifu toho u VF moc nevybrečíš. Výpadek je nepříjemný, ale musíš s tím počítat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Při výpadku pevného netu snad VF dává neomezená data na mobilu, takže to jde řešit takto. A samozřejmě výpadky může mít každá služba a dávat hned výpověď, tak to za chvíli už nebude koho využívat, když člověk všechny poskytovatele vypoví...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
před 3 hodinami, johny_morte napsal:

Zdravím. Dnes se Vodafone teda předvádí. Již hodinu a půl je výpadek internetu, na stránce s výpadky nikde ani zmínka pro mou adresu, ale po zavolání na linku mi operátor sdělil, že celá moje oblast je offline. A že nemá žádné jiné informace, které by mi mohl sdělit. Jde o lokalitu J. Hradec.

 

Zrovna dnes je pro mne internetové připojení velmi kritické a tahle netransparentnost a neochota sdělit přesné příčiny/odhad znovuzprovoznění je tak "amatérské", že silně zvažuji vypovězení smlouvy.

 

Máte někdo další dnes podobné problémy?

Internet nefungoval 3 hodiny, bylo to z důvodu přerušení dodávky elektřiny. Modemy vypadly v 11:07, v 11:10 po provedení prvotních akcí bylo zalogováno, poté probíhalo vyslání technika na místo, aby odhalil, co se stalo. Operátor nemohl říci, co se děje, protože tu informaci z terénu neměl. Jednalo se o lokální výpadek malého rozsahu. Dodavatel elektřiny před 13h sdělil, že na opravě intenzivně pracuje a odhad opravy byl 15h. Naštěstí se jim povedlo rychleji a po 14h bylo obnoveno napájení, modemy do 5 minut začaly nabíhat. 

Vřele doporučuji přečíst bod 2 + 6.3

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/?pdf

+ v době výpadku je možno si aktivovat v Můj Vodafone neomezená data, právě pro tyto případy, jak už tu zaznělo. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 9 hodinami, johny_morte napsal:

Zdravím. Dnes se Vodafone teda předvádí. Již hodinu a půl je výpadek internetu, na stránce s výpadky nikde ani zmínka pro mou adresu, ale po zavolání na linku mi operátor sdělil, že celá moje oblast je offline. A že nemá žádné jiné informace, které by mi mohl sdělit. Jde o lokalitu J. Hradec.

 

Zrovna dnes je pro mne internetové připojení velmi kritické a tahle netransparentnost a neochota sdělit přesné příčiny/odhad znovuzprovoznění je tak "amatérské", že silně zvažuji vypovězení smlouvy.

 

Máte někdo další dnes podobné problémy?

Asi bych vám jen doporučil v tomhle oboru chvíli pracovat (ideálně jako technik) a pak když slyšíte od zákazníka “co se stalo a jak dlouho to bude trvat”, tak byste si teprve nafackoval. Křišťálovou kouli asi nevlastní ani Vodafone. Bude to trvat nezbytně dlouhou dobu potřebnou pro vyřešení problému. 
 

Pokud je pro vás internet kritická záležitost, pak doporučuji mít k dispozici záložní připojení, jako všichni, co jsou na připojení závislí. Na domácí lince prostě nemůžete čekat 100% dostupnost, je to jenom technologie. Případně si můžete zaplatit vyhrazenou podnikovou linku (desítky tisíc měsíčně) a tam je šance, že bude linka poskytovatelem zálohovaná a v případě výpadku do minuty přiletí vrtulník s 5G modemem. 

Upraveno uživatelem pmalecek

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community