matesss222 Odesláno 8. července Sdílet Odesláno 8. července Nemůže mi někdo pomoct jelikož vodafone je k ničemu a vůbec mi nepomohli včera mi někdo změnil email k vodafone účtu a převedl sim na e sim ale když se snažím resetovat heslo pomocí telefoního čísla napíše mi to "Zadané číslo není aktivní číslo Vodafone" a to hlavní nepamatuji si že bych si zde dělal někdy účet takže jak to že jsem ho měl. mám sice oskartu ale tam nic o e sim není a když se snažím zablokovat číslo tak se to prostě nepotvrdí skvělé Citovat Start Basic Základní TP-Link Archer C6 svratka Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62864-zm%C4%9Bna-p%C5%99%C3%ADstupu-k-%C3%BA%C4%8Dtu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 8. července Sdílet Odesláno 8. července (upraveno) S tímhle bude nejlepší zavolat na Vodafone linku, zajít na pobočku apod. Pokud máš čas a nespěcháš, lze použít https://tam.je/forum/. Ale osobně si myslím, že taková věc a la security incident by se měla řešit hned a ne tady na foru. Upraveno 8. července uživatelem Technikus 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62864-zm%C4%9Bna-p%C5%99%C3%ADstupu-k-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-473353 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 8. července Sdílet Odesláno 8. července Moc jsem to tedy nepochopil jaký účet ti vlastně hacknuli, nějak to moc motáš dohromady, nicméně tady ti nikdo moc nepomůže, maximálně tě zde technická podpora Vodafone odkáže na zákaznickou linku Vodafone, nebo návštěvu prodejny, případně jak psal Technikus na kontaktní formulář, ale ten bych v tomhle případě také nedoporučoval, protože to může trvat několik dní než se někdo ozve. A proč ti na Vodafone vlastně nepomohli ? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62864-zm%C4%9Bna-p%C5%99%C3%ADstupu-k-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-473358 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 9. července Centrum péče Sdílet Odesláno 9. července @matesss222Pěkný den, určitě bude dobré, pokud se s námi telefonicky spojíte na lince 800 77 00 77 (*77), aby operátoři zjistili, o co konkrétně se jedná. Ve svém zprávě zmiňuje přístup k Můj Vodafone a změnu na eSIM, ale také zmiňujete, že máte Oskartu, která má svou vlastní samoobsluhu Moje Oskarta. Oskarta nepodporuje eSIM. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62864-zm%C4%9Bna-p%C5%99%C3%ADstupu-k-%C3%BA%C4%8Dtu/#findComment-473377 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.