Přejít na obsah

Převod eSim


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

Jak prosím převést z stareho mobilu na novy eSim. Standardní pokusy o převod selhávají.  Pri kliknuti na tlacitko "Aktivovat v tomto telefonu" se u Samsungu zobrazi Nastaveni telefonu a nic...kdyz dam "Hledat eSim" nic nenalezeno.

Tak jako posledninmoznost jsem zažádat o znovu vygenreovani nove eSim. Ta za par minut prisla a pri pokusu zobrazit QR pise tohle:

result":"ERROR","message":{"code":"ERROR","description":"Only ESim in \"Released\" Operational State can generate QR code.\n                 Check service number: 420608xxxxxx"}}

 

Kdy bude generovani QR pro eSim opet funkční? 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • V mobilu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... 

Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...