Odesláno 9. července 2024 v 17:289. čvc 2024 Zdravím, Jak prosím převést z stareho mobilu na novy eSim. Standardní pokusy o převod selhávají. Pri kliknuti na tlacitko "Aktivovat v tomto telefonu" se u Samsungu zobrazi Nastaveni telefonu a nic...kdyz dam "Hledat eSim" nic nenalezeno. Tak jako posledninmoznost jsem zažádat o znovu vygenreovani nove eSim. Ta za par minut prisla a pri pokusu zobrazit QR pise tohle: result":"ERROR","message":{"code":"ERROR","description":"Only ESim in \"Released\" Operational State can generate QR code.\n Check service number: 420608xxxxxx"}} Kdy bude generovani QR pro eSim opet funkční? - - - - V mobilu
Odesláno 11. července 2024 v 14:3611. čvc 2024 *77 nebo 800 77 00 77 😉 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. července 2024 v 14:5511. čvc 2024 Musíte prvně odstranit starou e sim S musíte přitom být na Wi-Fi Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 11. července 2024 v 20:3111. čvc 2024 Zkus v telefonu volbu "Hledat eSIM", místo "Přidat / Scanovat" Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost
Odesláno 12. července 2024 v 07:0612. čvc 2024 Centrum péče @TttHezký den, pokud se vám v samoobsluze místo eSIM ukáže chyba, tak nám prosím zavolejte na 800770077 pro nejrychlejší nahlášení potíží... Obecně doporučuji návod na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/, kde podrobně píšeme, jak nahrání eSIM funguje včetně různých scénářů, jako je třeba přesun z původního telefonu do nového. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.