Odesláno 13. července 2024 13. čvc Dobrý den.Nemohu se přihlásit do administrace modemu na adrese http://192.168.0.1.Heslo na modemu to nebere.Ani při restartu modemu do továrního nastavení.Píše toThe password you entered is incorrect. Please wait 4 seconds to try again.Mám kamery které jedou na 2,4GHz,wifi na mobilu mi napíše(Připojeno k zařízení,internet není k dispozici)ale aplikace nejsou schopny kamery najít.Poradíte prosím.Děkuji mobilu Start - Základní Compal CH7465 šumperk
Odesláno 15. července 2024 15. čvc Centrum péče @raspepaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Případně nám můžete také napsat přes https://tam.je/forum. Díky za spolupráci. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 16. července 2024 16. čvc Mám podobný problém, modem (Vodafone Station - tu obyčejnější variantu bez Wifi 6) v režimu Bridge, připojím se k němu kabelem (přímo) a přistupuji přes IP 192.168.100.1. Načítání administrace trvá víc jak minutu a obvykle nereaguje. Jakmile modem vypojím ze zásuvky a připojím zpět, tak je za chvilku na dané IP normálně dostupný. Ale vždycky když se na něj chci dostat, tak musím modem restartovat. Pokud se na modem pokouším dostat z PC zapojeným za routerem, tak se na tuhle IP vůbec nedostanu (proto si připojuji kabel přímo do modemu). - Super - - Plzeň
Odesláno 16. července 2024 16. čvc Po nastavení režimu bridge se změní výchozí adresa pro administraci modemu na http://192.168.100.1. https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/vodafone-station-tg3442/ část - Jak přepnu modem do režimu bridge? Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 16. července 2024 16. čvc @pmalecekjaký máš router? Mám VS v bridgi, do 5 vteřin jsem z počítače přes svůj router na modemu. Modem mi běží momentálně cca 2 měsíce. Žádné speciální pravidlo na routeru nemám. Ještě jedna věc, adresování vnitřní sítě máš v jakém rozsahu? Upraveno 16. července 2024 16. čvc uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 16. července 2024 16. čvc @pmalecekže používate špatnou špatnou IP pro vstup Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 16. července 2024 16. čvc Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Jedině z důvodu, aby ho přepnul zpátky do režimu router, což ale jistě půjde hned po tom restartu. - - - - -
Odesláno 16. července 2024 16. čvc Mám Station s Wi-Fi 6, IP adresu routeru mám změněno na 192.168.1.1 a aktuálně funguje. Používán jako modem, ne switch. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 16. července 2024 16. čvc 3 hours ago, Adolf.Shitler said: Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Ked treba skontrolovat uroven signalu, uptime modemu ci chybovost paketov.. jasne, su to orientacne hodnoty, ale lepsie ako nic, ked je problem. Upraveno 16. července 2024 16. čvc uživatelem quadra2030 Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.