Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den.Nemohu se přihlásit do administrace modemu na adrese http://192.168.0.1.Heslo na modemu to nebere.Ani při restartu modemu do továrního nastavení.Píše toThe password you entered is incorrect. Please wait 4 seconds to try again.Mám kamery které jedou na 2,4GHz,wifi na mobilu mi napíše(Připojeno k zařízení,internet není k dispozici)ale aplikace nejsou schopny kamery najít.Poradíte prosím.Děkuji mobilu 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • šumperk
Odesláno
  • Centrum péče

@raspepaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Případně nám můžete také napsat přes https://tam.je/forum. Díky za spolupráci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Mám podobný problém, modem (Vodafone Station - tu obyčejnější variantu bez Wifi 6) v režimu Bridge, připojím se k němu kabelem (přímo) a přistupuji přes IP 192.168.100.1. Načítání administrace trvá víc jak minutu a obvykle nereaguje. Jakmile modem vypojím ze zásuvky a připojím zpět, tak je za chvilku na dané IP normálně dostupný. Ale vždycky když se na něj chci dostat, tak musím modem restartovat. 


Pokud se na modem pokouším dostat z PC zapojeným za routerem, tak se na tuhle IP vůbec nedostanu (proto si připojuji kabel přímo do modemu). 

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

Po nastavení režimu bridge se změní výchozí adresa pro administraci modemu na http://192.168.100.1.

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/vodafone-station-tg3442/

část - Jak přepnu modem do režimu bridge?

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Dobře? Nerozumím, co mělo být obsahem sdělení 🙂

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

@pmalecekjaký máš router? Mám VS v bridgi, do 5 vteřin jsem z počítače přes svůj router na modemu. Modem mi běží momentálně cca 2 měsíce. Žádné speciální pravidlo na routeru nemám.

Ještě jedna věc, adresování vnitřní sítě máš v jakém rozsahu?

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@pmalecekže používate špatnou špatnou IP pro vstup

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Jedině z důvodu, aby ho přepnul zpátky do režimu router, což ale jistě půjde hned po tom restartu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Mám Station s Wi-Fi 6,

IP adresu routeru mám změněno na 192.168.1.1 a aktuálně funguje. 

Používán jako modem, ne switch. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
3 hours ago, Adolf.Shitler said:

Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge...

Ked treba skontrolovat uroven signalu, uptime modemu ci chybovost paketov.. jasne, su to orientacne hodnoty, ale lepsie ako nic, ked je problem.

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community