Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Placená by měla být pouze veřejná fixní IPv4, nikoliv dynamická. Tu snad VF stále home userům ještě dává gratis (a teď jich navíc bude mít habakuk, když všem nechal už jenom jednu).

A všem, co doteď měli DS-lite ji dal 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26A jak je to teda teď s lidma co měli dynamickou v4 bez DS-lite? Protože já přes dhcpv6 nedostanu ani prd. Přijde mi, že u téhle skupiny zákazníků se nezměnilo vůbec nic.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@lennyMám taky ten dojem. Doufám, že jsme v pořadí.

  • Super, Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5, Compal CH7465
  • Zlín
Odesláno

Zařídil jsem si u operátora IPv4 adresu a přepnul jsem si Vodafone router do režimu modem a router ve své domácí síti používám TP-Link. Rozjel jsem OpenVPN v uživatelském rozhraní TP-Linku, jen se mi stále nedaří se připojit ke své domácí síti zvenku. Stále mi OpenVPN klient na zařízení připojenému k internetu píše timeout error. Nevíte co s tím?

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
Je v TP-Linku nastaveno "Dynamické DNS" s poskytovatelem služby "TP-Link" a v klientovi se pak připojení odehrává právě na "něco".tplinkdns.com?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano, nastavil jsem si DDNS a připojuji se ke své domácí síti. V logu mi OpenVPN vypisuje zprávu "UDP send exception: send: Can´t assign requested address". Zkoušel jsem také ping na svoji veřejnou adresu, ale ten je bez odpovědi. Možná tyto pakety blokuje síť operátora?

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
Zkus otevřít Config v poznámkovém bloku a podívat se co je tam uvedeno, mělo by to vypadat takto (pod posledním řádkem je ještě certifikát, ale ten sem kopírovat nebudu, ty ho tam samozřejmě necháš):

client
dev tun
proto udp
float
nobind
cipher AES-128-CBC
comp-lzo adaptive
resolv-retry infinite
remote-cert-tls server
persist-key
persist-tun
remote "něco".tplinkdns.com 1194
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Díky za odpověď. Ano úpravu config souboru jsem vyzkoušel. Zadával jsem tam jak www adresu, tak ip adresu routeru, kterou jsem našel v uživatelském rozhraní routeru. I přes to se nemůžu připojit k síti vzdáleně ani ji pingnout. 

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
Co to je vlastně za OpenVPN klienta a odkud se připojuješ? Mobil? Nebo nějaký PC/NB? Asi bych hledal chybu tam, protože pokud v routeru TP-Link běží OpenVPN server, tak s tím nebývá žádný problém. Jenom pro pořádek, tak v nastavení OpenVPN serveru je potřeba mít "Klientský přístup: Internet a domácí síť". A jestli je ten TP-Link nějaký novější (např. AX20 v3.0), tak by mohl podporovat i WireGuard.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Zkontroloval jsem znovu nastavení a připojení a nyní vše funguje tak, jak má. Díky za pomoc. Zkusil jsem se připojit k NAS z jiného počítače a zjistil jsem, že jsem se na předchozím PC přepsal při úpravě konfiguračního souboru a tím pádem jsem se připojoval na špatnou adresu.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community