Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

rád bych se zeptal, zda existuje nějak definované SLA pro služby internetového pevného připojení od Vodafone.  V pondělí 15.7. ve 4:01 (info z netwatch) mi Vodafone odpojil můj kabelový starý modem CISCO (a bohužel mě o tom předem řádně neinformoval) a navzdory dennímu volání na zákaznickou podporu jsem se ještě neprobojoval ani k technikovi na dohodnutí termínu jeho výměny. Mimo jiné jsem  se ale dozvěděl, že jako bývalý klient UPC nemám nárok na modem Vodafone station a bude mi "přidělen" jen zastaralý modem Compal (asi za trest, že jsem klientem skoro 20 let) . Evidentně je Vodafonu úplně jedno, že jim řádně platím za pronájem modemu, Internet a pevnou linku a nic z toho už 5 dní nefunguje. Podal jsme jak stížnost na Vodafone, tak podnět na ČTU, ale to bude trvat týdny. Víte někdo o SLA (Service Level Agreement), které Vodafone garantuje? Víte z jakého důvodu nám nechce nechat stávající 3 veřejné dynamické IPV4 adresy  a pod pláštíkem technické výměny modemu nás nutí k podpisu smlouvy kde mám adresu jen jednu a z vnitřního rozsahu? (článek smlouvy 3.7)  Za mě se ve Vodafone zbláznili a nemají o klienty zájem. Ale třeba máte nějaký tip jak to řešit. 

 

Děkuji

 

EW 

  • Premium
  • -
  • Family
  • CA modul
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/62888-sla-slu%C5%BEeb-pevn%C3%A9ho-p%C5%99ipojen%C3%AD-k-internetu/
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • Centrum péče

@ewiPěkný den, konec podpory Cisco modemů není věcí, kterou by si vymyslel Vodafone. Zákazníky jsme opakovaně o situaci informovali, nicméně pokud máte odkoupené zařízení, tak se o jeho podporu přednostně staráte jako vlastník sám. Na stránkách máme informace například na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/cisco-epc3925/.

Co se týká modemu, který dostáváte v rámci výměny, model vybíráme podle rychlostního tarifu, který máte. S kolegy se ale můžete domluvit nebo později požádat o výměnu...

Kvalitativní parametry služby Pevný internet najdete na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ a dále se řídíme Všeobecnými podmínkami https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf. SLA je garantované v případě firemních smluv, která mají speciální ujednání...   

Detaily o vaší smlouvě neznám, takže k jejím změnám se obecně vyjádřit neumím. Nicméně pokud nesouhlasíte s poskytnutou službou, resp. vystaveným Vyúčtováním, máte pochopitelně možnost uplatnit reklamaci.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...