ewi Odesláno 19. července Sdílet Odesláno 19. července Dobrý den, rád bych se zeptal, zda existuje nějak definované SLA pro služby internetového pevného připojení od Vodafone. V pondělí 15.7. ve 4:01 (info z netwatch) mi Vodafone odpojil můj kabelový starý modem CISCO (a bohužel mě o tom předem řádně neinformoval) a navzdory dennímu volání na zákaznickou podporu jsem se ještě neprobojoval ani k technikovi na dohodnutí termínu jeho výměny. Mimo jiné jsem se ale dozvěděl, že jako bývalý klient UPC nemám nárok na modem Vodafone station a bude mi "přidělen" jen zastaralý modem Compal (asi za trest, že jsem klientem skoro 20 let) . Evidentně je Vodafonu úplně jedno, že jim řádně platím za pronájem modemu, Internet a pevnou linku a nic z toho už 5 dní nefunguje. Podal jsme jak stížnost na Vodafone, tak podnět na ČTU, ale to bude trvat týdny. Víte někdo o SLA (Service Level Agreement), které Vodafone garantuje? Víte z jakého důvodu nám nechce nechat stávající 3 veřejné dynamické IPV4 adresy a pod pláštíkem technické výměny modemu nás nutí k podpisu smlouvy kde mám adresu jen jednu a z vnitřního rozsahu? (článek smlouvy 3.7) Za mě se ve Vodafone zbláznili a nemají o klienty zájem. Ale třeba máte nějaký tip jak to řešit. Děkuji EW Citovat Premium - Family CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62888-sla-slu%C5%BEeb-pevn%C3%A9ho-p%C5%99ipojen%C3%AD-k-internetu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karpa Odesláno 5. srpna Sdílet Odesláno 5. srpna Zdravim, dostal si se k nejakym SLA Vodafonu? Jejich sluzby jsou tristni... A tohle nedohledatelne. Diky... Citovat - - - - 1 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62888-sla-slu%C5%BEeb-pevn%C3%A9ho-p%C5%99ipojen%C3%AD-k-internetu/#findComment-474103 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 7. srpna Centrum péče Sdílet Odesláno 7. srpna @ewiPěkný den, konec podpory Cisco modemů není věcí, kterou by si vymyslel Vodafone. Zákazníky jsme opakovaně o situaci informovali, nicméně pokud máte odkoupené zařízení, tak se o jeho podporu přednostně staráte jako vlastník sám. Na stránkách máme informace například na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/cisco-epc3925/. Co se týká modemu, který dostáváte v rámci výměny, model vybíráme podle rychlostního tarifu, který máte. S kolegy se ale můžete domluvit nebo později požádat o výměnu... Kvalitativní parametry služby Pevný internet najdete na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ a dále se řídíme Všeobecnými podmínkami https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf. SLA je garantované v případě firemních smluv, která mají speciální ujednání... Detaily o vaší smlouvě neznám, takže k jejím změnám se obecně vyjádřit neumím. Nicméně pokud nesouhlasíte s poskytnutou službou, resp. vystaveným Vyúčtováním, máte pochopitelně možnost uplatnit reklamaci. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62888-sla-slu%C5%BEeb-pevn%C3%A9ho-p%C5%99ipojen%C3%AD-k-internetu/#findComment-474209 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.