Odesláno 19. července 2024 19. čvc Dobrý den, rád bych se zeptal, zda existuje nějak definované SLA pro služby internetového pevného připojení od Vodafone. V pondělí 15.7. ve 4:01 (info z netwatch) mi Vodafone odpojil můj kabelový starý modem CISCO (a bohužel mě o tom předem řádně neinformoval) a navzdory dennímu volání na zákaznickou podporu jsem se ještě neprobojoval ani k technikovi na dohodnutí termínu jeho výměny. Mimo jiné jsem se ale dozvěděl, že jako bývalý klient UPC nemám nárok na modem Vodafone station a bude mi "přidělen" jen zastaralý modem Compal (asi za trest, že jsem klientem skoro 20 let) . Evidentně je Vodafonu úplně jedno, že jim řádně platím za pronájem modemu, Internet a pevnou linku a nic z toho už 5 dní nefunguje. Podal jsme jak stížnost na Vodafone, tak podnět na ČTU, ale to bude trvat týdny. Víte někdo o SLA (Service Level Agreement), které Vodafone garantuje? Víte z jakého důvodu nám nechce nechat stávající 3 veřejné dynamické IPV4 adresy a pod pláštíkem technické výměny modemu nás nutí k podpisu smlouvy kde mám adresu jen jednu a z vnitřního rozsahu? (článek smlouvy 3.7) Za mě se ve Vodafone zbláznili a nemají o klienty zájem. Ale třeba máte nějaký tip jak to řešit. Děkuji EW Premium - Family CA modul Praha 10
Odesláno 5. srpna 2024 5. srp Zdravim, dostal si se k nejakym SLA Vodafonu? Jejich sluzby jsou tristni... A tohle nedohledatelne. Diky... - - - - 1
Odesláno 7. srpna 2024 7. srp Centrum péče @ewiPěkný den, konec podpory Cisco modemů není věcí, kterou by si vymyslel Vodafone. Zákazníky jsme opakovaně o situaci informovali, nicméně pokud máte odkoupené zařízení, tak se o jeho podporu přednostně staráte jako vlastník sám. Na stránkách máme informace například na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/cisco-epc3925/. Co se týká modemu, který dostáváte v rámci výměny, model vybíráme podle rychlostního tarifu, který máte. S kolegy se ale můžete domluvit nebo později požádat o výměnu... Kvalitativní parametry služby Pevný internet najdete na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ a dále se řídíme Všeobecnými podmínkami https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf. SLA je garantované v případě firemních smluv, která mají speciální ujednání... Detaily o vaší smlouvě neznám, takže k jejím změnám se obecně vyjádřit neumím. Nicméně pokud nesouhlasíte s poskytnutou službou, resp. vystaveným Vyúčtováním, máte pochopitelně možnost uplatnit reklamaci. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.