Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

rád bych se zeptal, zda existuje nějak definované SLA pro služby internetového pevného připojení od Vodafone.  V pondělí 15.7. ve 4:01 (info z netwatch) mi Vodafone odpojil můj kabelový starý modem CISCO (a bohužel mě o tom předem řádně neinformoval) a navzdory dennímu volání na zákaznickou podporu jsem se ještě neprobojoval ani k technikovi na dohodnutí termínu jeho výměny. Mimo jiné jsem  se ale dozvěděl, že jako bývalý klient UPC nemám nárok na modem Vodafone station a bude mi "přidělen" jen zastaralý modem Compal (asi za trest, že jsem klientem skoro 20 let) . Evidentně je Vodafonu úplně jedno, že jim řádně platím za pronájem modemu, Internet a pevnou linku a nic z toho už 5 dní nefunguje. Podal jsme jak stížnost na Vodafone, tak podnět na ČTU, ale to bude trvat týdny. Víte někdo o SLA (Service Level Agreement), které Vodafone garantuje? Víte z jakého důvodu nám nechce nechat stávající 3 veřejné dynamické IPV4 adresy  a pod pláštíkem technické výměny modemu nás nutí k podpisu smlouvy kde mám adresu jen jednu a z vnitřního rozsahu? (článek smlouvy 3.7)  Za mě se ve Vodafone zbláznili a nemají o klienty zájem. Ale třeba máte nějaký tip jak to řešit. 

 

Děkuji

 

EW 

  • Premium
  • -
  • Family
  • CA modul
  • Praha 10
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Zdravim, dostal si se k nejakym SLA Vodafonu? Jejich sluzby jsou tristni... A tohle nedohledatelne. Diky...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • 1
Odesláno
  • Centrum péče

@ewiPěkný den, konec podpory Cisco modemů není věcí, kterou by si vymyslel Vodafone. Zákazníky jsme opakovaně o situaci informovali, nicméně pokud máte odkoupené zařízení, tak se o jeho podporu přednostně staráte jako vlastník sám. Na stránkách máme informace například na https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/cisco-epc3925/.

Co se týká modemu, který dostáváte v rámci výměny, model vybíráme podle rychlostního tarifu, který máte. S kolegy se ale můžete domluvit nebo později požádat o výměnu...

Kvalitativní parametry služby Pevný internet najdete na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ a dále se řídíme Všeobecnými podmínkami https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf. SLA je garantované v případě firemních smluv, která mají speciální ujednání...   

Detaily o vaší smlouvě neznám, takže k jejím změnám se obecně vyjádřit neumím. Nicméně pokud nesouhlasíte s poskytnutou službou, resp. vystaveným Vyúčtováním, máte pochopitelně možnost uplatnit reklamaci.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community