Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

V našem bytě je internet posyktovaný společností Vodafone. Bohužel je kabel špatně nainstalován a střechou tak zatéká. Jak je možné takovou situaci řešit?

  • Bez kabelu Naplno 4G
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Zdravím, odpovědná osoba za dům by měla nahlásit na Vodafone. Takže zavolat na Vodafone o jakou se jedná adresu, nějaké podrobnosti, nechat kontakt na oprávněnou osobu, která může jednat za dům, se kterou se pak spojí nějaký technik, který prověří/vyřeší na místě. 

Případně mi pošlete soukromou zprávu s požadovanými informacemi a já to předám do Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community