Odesláno 9. srpna 2024 9. srp Máme doma vodafone internet (kabel), dříve UPC. Služba je psaná na osobu v domácnosti (fyzická osoba), která internet platí, chodí ji notifikace na tel. číslo. Pokud se ale přihlásí i stejným číslem do administrace (můj vodafone), služba se tam nezobrazí a ani nejde přidat (vrátí se hláška - administrátorem dané služby je někdo jiný). Lze nějak zjistit, kdo je tedy administrátorem služby? Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno
Odesláno 10. srpna 2024 10. srp Centrum péče @michal1994Pěkné ráno, pokud se majitel služeb přihlašoval dříve svým administrátorským přístupem, je třeba přejít na nový způsob přihlášení, postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/dvoufazove-prihlaseni-muj-vodafone/ a poté se již přihlásit e-mailovou adresou a heslem. Informace o tom, o jaký přístup se jedná (administrátorský, uživatelský, plátce), najdete případně po přihlášení do webové samoobsluhy v červené části s ikonou panáčka. Do Můj Vodafone se tedy nepřihlašujete číslem služby (telefonním číslem), ale e-mailovou adresou. Jako další faktor nastavujete telefonní číslo (nezávisle na služby, může být případně i zahraniční), na které vám přijde SMSka (dvoufaktorové ověření) pro přihlášení do webové samoobsluhy. Do aplikace zatím není aktivní. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 11. srpna 2024 11. srp Autor @Veronika - Vodafonetohle já samozřejmě chápu, ale řeším problém trochu jiný. Ke službě (internet) se dříve nikdo nepřihlašoval - nebyla tedy zaregistrovaná k žádnému uživatelskému účtu (od doby kdy upc převzal vodafone, tak se internet pouze užívá, nic více). Pokud se daná osoba přihlásí svým zákaznickým účtem s ověřeným tel. číslem, ve službách se internet nezobrazí. Pokud službu chci přidat (podle čísla služby), vrátí to chybu, že administrátorem služby je někdo jiný. A to je to, co právě potřebuji zjistit, "kdo je ten jiný", protože sice lze službu užívat, ale nejde v ní nic změnit. Popř. jakým jiným, co nejjednodušším způsobem lze službu dostat pod účet vlastníka/majitele/plátce, aby mohl nastavit další adminy? Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno
Odesláno 12. srpna 2024 12. srp Centrum péče @michal1994Pěkné ráno, určitě vám doporučím, aby majitel zákaznického účtu kontaktoval přímo zákaznickou linku 800 77 00 77, kolegové mu s touto situací pomohou. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 12. srpna 2024 12. srp Tedy koukám, že jsem měl z prd... kliku, že jsem byl klientem jak UPC tak Oskara / Vodafone. Protože to co vidím je přesně podle hesla " Mysleli jsem to dobře, ale dopadlo to jako obvykle " 😄 Super Red Basic Základní CA modul, Compal CH7465 Praha 10
Odesláno 12. srpna 2024 12. srp Autor @Sparrowno asi tak, na lince to chtějí ověřit přes kod z muj vodafone, který zcela pochopitelně nemůže majitel účtu mít, pokud tam tu službu nemá. Začarovaný kruh Super Red Maxi - Compal CH7465 Brno
Odesláno 13. srpna 2024 13. srp Centrum péče @michal1994Pěkné ráno, pokud majitel služeb nezná své heslo administrátora, anebo ho nemá vůbec, tak stačí, když v hovoru zadá 3x po sobě chybně heslo a poté zvolí možnost spojení na operátora. Operátor na lince s majitelem služeb provede ověření některých osobních údajů a pokud vše proběhne v pořádku, postará se o vygenerování nového číselného hesla administrátora. Případně je vše možné řešit osobně v některé z našich prodejen ověřením osobního dokladu. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.