Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

platim inkasem, bohuzel jsem na ucte nyni nemel dost penez ,tak mi banka napsala ze platba neprobehla, ihned jsem tam prevedl penize, ale inkaso se nestrhlo... jak tedy mam zaplatit??

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Musíte poslat platbu jednorázově sam 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

no to jsem chtel, ale nikde nevidim variabilni symbol....

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Variabilní symbol a specificky musí být je v PDF vyúčtování  @kotasek

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

ok provedeno, diky

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Lze to i kartou z aplikace / webu - Vyúčtování - Zaplatit kartou 

 

To se zpracuje hned, přijde SMS i e-mail Přijali jsme platbu za služby Vodafonu

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
před 2 hodinami, kotasek napsal:

platim inkasem, bohuzel jsem na ucte nyni nemel dost penez ,tak mi banka napsala ze platba neprobehla

Nevim zda se to nastavuje automaticky(nebo dle banky) ale bezne pokud platba nelze provest v dany den tak probehnou jeste asi dva dalsi pokusy v nasledujicich dnech.
Pokuds tam penize doposlal tak protibanka o tom samozrejme v danou chvili nevi a pokousi se az nejdrive den nasledujici.

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odesláno

https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/ - roletka dole: Jak inkaso funguje? Buďte bez obav

Pokud by na účtu nebylo dost peněz a inkaso se nezdaří, pošleme vám SMSku a vy pak prostě jen použijete jiný způsob platby.

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

ok tahle ↑↑↑ moznost samozrejme je , ja bral v potaz dotaz, ze pokud jeden nic neudela a prostredky se na uctu dalsi den objevi tak po patricnem nastaveni se platba provede

viz jak lze nastavit v jedne z bank...

sip.thumb.png.5c09aad68689d1b2b4046f6808b222e6.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odesláno
  • Centrum péče

@pan NovakPěkný den, pokud banka požadavek odmítne proplatit (například právě z nedostatku prostředků na účtu), obdrží zákazník SMSku s informací o neproběhlém inkasu. Zpráva obsahuje informaci, zda jeho účet vykazuje nedoplatek, anebo již uhradil jiným způsobem. Další pokus o inkasování platby neproběhne.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community