Adolf.Shitler Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna Nejde o to, aby VF opakoval požadavek na inkaso a pokoušel se znovu strhnout částku z účtu klienta, ale o to, že sama banka tu platbu provede v momentě, kdy má klient na účtu dost finančních prostředků. Třeba AIR Bank takto funguje běžně, první pokus o inkaso, a když se nezadaří, tak za 10 dnů druhý (a již poslední) pokus. 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474485 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna To bude různé podle banky. Třeba Česká spořitelna - když nebude mít na účtu peníze, tak inkaso provede dodatečně druhý den po vložení částky- ale musí to být do 3 dnů. 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474488 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pan Novak Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna .Ano mate pravdu oba, zalezi na bance byvaj tam male rozdily. Pokud je to ale nastaveno od vf ze se o dalsi inkaso jiz nepokusi tak si to delaj opet po svem (coz samozrejme muzou) a k inkasu jiz nedojde. Pokud by bylo vse jednoduche a tak jak je clovek zvykly a co delaj ostatni tak bychom se nudili ne? Nastesti ma vf zamestnance jenz na toto mysli a chrani nas pred stereotypy a mame o zabavu postarano... -prikladu plno viz ostatni vlakna... před 3 hodinami, Veronika - Vodafone napsal: .... Další pokus o inkasování platby neproběhne. . . Citovat - - - CI O-va Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474493 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ost-plus@seznam.cz Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna Toto upozornění jsem dostal z banky včera byl tam nastaven malý limit - důsledek navýšení platby o více jak 100 CZK 😟 tak jsem ihned nyvýšil limit a počkám cca 5 dní jestli se platba provede 🤔 Citovat Super - Základní Compal CH7465 Teplice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474496 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotasek Odesláno 15. srpna Autor Sdílet Odesláno 15. srpna před 5 hodinami, Veronika - Vodafone napsal: @pan NovakPěkný den, pokud banka požadavek odmítne proplatit (například právě z nedostatku prostředků na účtu), obdrží zákazník SMSku s informací o neproběhlém inkasu. Zpráva obsahuje informaci, zda jeho účet vykazuje nedoplatek, anebo již uhradil jiným způsobem. Další pokus o inkasování platby neproběhne. no tak moje mbank, jsem to vcera zaplatil a dnes se to strhlo pres inkaso, takze jsou tam ted dve platby Citovat Super 500 Mb/s - Komfort Compal bilý brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474497 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna Nevadí, příští měsíc nebudeš platit, nebo jen rozdíl. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474499 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pan Novak Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna (upraveno) Před hodinou, kotasek napsal: no tak moje mbank, jsem to vcera zaplatil a dnes se to strhlo pres inkaso, takze jsou tam ted dve platby Jak pise @Technikusmas predplaceno... nebo taky muzes pozadat o navraceni prebytku na ucet, ale pozor toto trva az 14dni... Takze neni u nich zmena, stalo se mne totez, ale mnel jsem za to, ze doslo k nejake zmene jak pise vyse Veronik "Další pokus o inkasování platby neproběhne." Proto jsem inkaso zrusil to si to radeji pohlidam a platim kartou pres tlacitko zaplatit (tedy ted ne antoz se nedostanu s jednim cislem na vsechny obhospodarovane ucty..) a jeste mam vratku s kreditni karty... Upraveno 15. srpna uživatelem pan Novak link Citovat - - - CI O-va Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474500 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CableG Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal: Nejde o to, aby VF opakoval požadavek na inkaso a pokoušel se znovu strhnout částku z účtu klienta, ale o to, že sama banka tu platbu provede v momentě, kdy má klient na účtu dost finančních prostředků. Třeba AIR Bank takto funguje běžně, první pokus o inkaso, a když se nezadaří, tak za 10 dnů druhý (a již poslední) pokus. Ano, v podstatě totiž to inkaso na základě souhlasu s inkasem se v bance chová jako příkaz k úhradě a banka se k němu i tak chová - čili platí stejná pravidla opakování platby jako když není na účtu dost peněz (+ je tam limit uvedený v souhlasu s inkasem). 1 Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62952-inkaso/page/2/#findComment-474502 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.