Zexxi Odesláno 14. srpna Sdílet Odesláno 14. srpna Zdravím, mám problém který mě trápí celej rok a nikdo mi z Vodafonu nebyl schopen poradit. Před odstěhováním na momentální bydliště jsem měl internet něco kolem 300/20, modem od tehdy ještě UPC a poté snad Vodafone nikdy jsem neměl problémy co se týče maximální rychlosti a ve zkratce z 99% co se platilo to jsem dostal. Měl jsem tehdy i vlastní router ASUS RT-AX55 který právě s modemem fungoval na staré adrese krásně. kde vlastně kompletně celý byt byl pokryt WiFi i v nejdéle položených místech bez nějakých ztrát a viditelných záseků třeba při sledování videii na nejvyšší kvalitu na TV. Po odstěhování na novou adresu jsem se rozhodl pro GIGABIT a dostal jsem komplet nový a nejdražší Modem Vodafone Station Wi-Fi 6 a po předělání IPv6 na IPv4 zpět abych si mohl udělat z ASUS RT-AX55 bridge který mi bude rozesílat wifi jsem narazil na problémy kde rychlost internetu klesala, nebyla stabilní a dostával jsem se fakt k nulovým hodnotám jak na WiFi 5ghz tak 2.4 ghz. Což se mi na staré adrese nestalo, po několika špatných zkušeností s telefonní podporou a technikem co přijel na adresu bez jakýchkoliv testů jsem se nedozvěděl vůbec nic. Nedalo mi to a router jsem vyměnil... za jiný dražší a papírově lepší ASUS TUF-AX3000 V2. A problém byl stále stejný, rychlost internetu nestabilní, televize co je od routeru asi max 3 metry bez signálu/rychlosti internetu, ale i kabelové připojení. Kabelové připojení je to co mě bolí nejvíce, platím gigabit s tím že rychlost dle speedtest.net mám přesných 100 Mbps do té doby než třeba restartuju modem + router. Jenže tyhle restarty nemůžu dělat 2x denně 7 dní v týdnu. Nikdy jsem podobný problém řešit nemusel a po několika hodinách na podporách a vyčkávání na příjezd technika jsem tohle přestal řešit. A problém tak nějak vyšuměl (částečně) jenže se vše zase vrací. Při sledování TV vypadne internet, při stahování rychlost internetu stagnuje dokud nerestartuju modem a router. Má někdo nějaké rady? Tipy, triky... jelikož už fakt nevím co víc bych mohl provést. Děkuji za jakoukoliv ochotu můj problém vyřešit! Tomáš Citovat Premium - - Vodafone Station WiFi 6 Děčín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 14. srpna Sdílet Odesláno 14. srpna @Zexxizkousel jste zda když nebude Vodafone Station jakou bridge jestli je stabilita stejná? Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474467 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zexxi Odesláno 14. srpna Autor Sdílet Odesláno 14. srpna @kautskymTady je ta věc, že nevím kde je ten problém. Věc je nahodilá a nepravidelná. Když tu právě byl technik který mi měřil rychlost a měnil kabeláž, tak naměřil rychlosti správné, co se týče modemu. Routerem bych si nedovolil říct že to je, jelikož jsem ho kvůli tomu měnil. Citovat Premium - - Vodafone Station WiFi 6 Děčín Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474468 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna (upraveno) Co Station zapojit jako modem a ne bridge? Abychom to zkusili bez těch BYOD Asusů? Jak wifi tak zařízení propojená kabelem s dodaným Stationem. Upraveno 15. srpna uživatelem Technikus 2 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474469 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna Přesně tak, VF Station přepnout zpátky do režimu router a nechat nějakou dobu běžet, aby člověk poznal, jak se to bude chovat. 5 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474470 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmalecek Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna Technik měnil kabel - jaký, od modemu-zásuvky, nebo UTP mezi modemem a routerem? Jestli měříš přesných 100Mbit, tak to vypadá spíše na poškozený kabel mezi modemem a routerem (rozhraní prostě sníží rychlost na 100Mbit). Vyzkoušel bych jiný kabel, případně jiný port v modemu. Případně ještě kabel z modemu rovnou do PC. Citovat - Super - - Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474508 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 15. srpna Sdílet Odesláno 15. srpna @pmalecekdonedávna jsem nevěřil, že nenamáhaný funkční kabel (LAN) se může nějak poškodit. No může. 😃 Taky bych doporučoval ho pro jistotu vyměnit. Druhá věc @Zexxizkus použít jiný výstupní port na VF Station. Pokud jsi měl pro bridge kabel v portu LAN 1, zkus ho dát do portu LAN 2, (3,4). Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474509 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pmalecek Odesláno 16. srpna Sdílet Odesláno 16. srpna @sodekczto doporučení jiného portu jsem psal v příspěvku. Uvidíme, jestli to k něčemu bude. Základem diagnostiky je vždy ideálně přímé spojení modem - PC a pak až přidávat, měnit prvky. Citovat - Super - - Plzeň Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62953-nestabiln%C3%AD-rychlost-internetu/#findComment-474518 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.