Odesláno 15. srpna 2024 v 19:0415. srp 2024 @Slambale Vodafone nemá na cetinu symetrickou rychlost ze? Ale zase si polepšil cenou 😂👍víš jak to myslím Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 15. srpna 2024 v 19:5015. srp 2024 Mobilní aplikace ČTÚ-NetTest na tabletu s OS Android a Wi-Fi 6 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 15. srpna 2024 v 20:0415. srp 2024 @kautskymněkdo z centra péče tu řikal, že prej bude do pár tejdnů 🤔 ale o to nejde, mají ten internet 2/1, takže teoreticky by ke zhoršení dojít nemělo a hlavně zatim sem pořád ještě ve fázi ranýho zvažování a zjišťování, jenom si nejsem úplně jistej, jak to funguje, když využívají síť někoho jinýho 🤔 nebo teda odkud to začne bejt síť vodafonu 😀 protože když to tady teď vidim (i když je to třeba jenom pár procent lidí a ještě navíc na docsisu), tak mě to ve vzpomínkách docela vrací o 15 let zpátky, kdy sem měl internet od upc a co si budem povídat, nebyl to úplně výjimečnej stav, kdy to nejelo zrovna bezchybně 🤔 za těch posledních 15 let o internetu vůbec nevim, prostě jede, jak má 🤔 (s výjimkou jednoho tříměsíčního období temna, kdy to neschopný tataři odněkud támhle ze třince pod hlavičkou bejvalýho nej.cz totálně zprasili, že víc to zprasit ani nešlo, amatéři neschopný 🤐) ve zkratce mi de o to, aby když změnim na stejný síti isp z o2 na vf, aby najednou nenastaly nějaký potíže s výpadkama, kolísáním rychlostí a kdo ví, čim ještě 🤔 ale jestli ve šplhání od září nebude nějakej zajímavej mobilní tarif (což je asi jedinej - premium 5g) za nějakou slušnou cenu, tak asi nic měnit nebudu, za to riziko by mi těch ušetřenejch pár stovek nestálo 🤔 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 15. srpna 2024 v 20:4415. srp 2024 @Slambta síť není nikdy Vodafone, vždycky je cetinu. Když je výpadek nebo cokoliv tak to těší Vodafone s cetinem. Tedy on je jen provozovatel sítě ale vůbec ji nevlastní a nikdy tedy jeho nebude Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 16. srpna 2024 v 06:4716. srp 2024 Autor Vidím, že s tím nejsem sám. Je třeba, abychom všichni na VF zatlačili. I když nevím, jestli to má cenu. Support je zcela na houby, Pouze stížnosti přijímají a pak to jde do stoupy, Vždy jen pošlou sms, že se do 24 hodin ozvou, nebo operátor pošle sms, na kterou se má do 7 dnů odpovědět, pokud problém přetrvává. Ale nikdy se nikdo neozve, řešení se nedozvíte, s techniky napřímo mluvit nesmíte. Je to jen bariéra, která chrání manyžerstvo před nespokojenými zákazníky. Jiný smysl nemá, a je to tak bohužel ve všech korporátech. Je třeba pohrozit ČTU. A dělejte si certifikovaná měření ČTU, třeba každý den, ať nemají výmluvy na momentální výkyvy. https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ https://nettest.ctu.gov.cz/cs/CertMeasurement?step1 brozuraplattezaskutecnourychlost.pdf Upraveno 16. srpna 2024 v 06:5316. srp 2024 uživatelem bnone Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV
Odesláno 16. srpna 2024 v 08:5016. srp 2024 Centrum péče @bnonePěkný den, pokud nejste s řešením spokojený, máme samozřejmě možnost podat oficiální stížnost, a to písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám, a to přes https://tam.je/forum. Na vše se podíváme. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 16. srpna 2024 v 09:4216. srp 2024 @Veronika - Vodafonetak to jsem prave udelal a cca po tydnu jsem dostal fundovanou odpoved, ze mam restartovat modem. Pry se ma restartovat kazdy mesic a podle jejich diagnostiky na dalku jsem ho jiz vic jak mesic nerestartoval. No, serioznost teto rady/vytky nabourava trochu to, ze nam tu asi pred 14dny pri nejake bource totalne vypadl proud...takze se restartovalo totalne vsechno v domacnosti 🙂. Jinak Vase vserikajici " na vse se podivame " vypada v praxi asi tak, ze mozna mi nekdy nekdo zavola. Proc uz v prvopocatku problem neresi technik, ale zrejme slecna u telefonu? Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 16. srpna 2024 v 09:5316. srp 2024 Tady jsou body, co zkusit a udělat. Jinak slečna na telefonu bude zřejmě k dispozici na běžné Vodafone lince. Technické řešení, nedostupnost, problémy apod. se řeší přepojením na technickou podporu (je i přímá volba v hlasovém automatu) a tam jsem se setkal s pány. Upraveno 16. srpna 2024 v 09:5616. srp 2024 uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 16. srpna 2024 v 10:1916. srp 2024 @Technikusnevim kam vede odkaz.../pece/formulare-reklamace. Predpokladal bych, ze nevede ke slecne na bezne Vodafone lince. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 16. srpna 2024 v 10:2616. srp 2024 No, na reklamaci je běžně i 30d, přitom při zavolání na podporu mohl být technik na místě dle dostupných termínů klidně už i za dva, tři dny. Mohla se provézt kontrola prvků v domě/bytě, modemu, eventuálně jeho výměna apod. Upraveno 16. srpna 2024 v 10:2716. srp 2024 uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.