Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

@kautskymněkdo z centra péče tu řikal, že prej bude do pár tejdnů 🤔 ale o to nejde, mají ten internet 2/1, takže teoreticky by ke zhoršení dojít nemělo a hlavně zatim sem pořád ještě ve fázi ranýho zvažování a zjišťování, jenom si nejsem úplně jistej, jak to funguje, když využívají síť někoho jinýho 🤔 nebo teda odkud to začne bejt síť vodafonu 😀 protože když to tady teď vidim (i když je to třeba jenom pár procent lidí a ještě navíc na docsisu), tak mě to ve vzpomínkách docela vrací o 15 let zpátky, kdy sem měl internet od upc a co si budem povídat, nebyl to úplně výjimečnej stav, kdy to nejelo zrovna bezchybně 🤔 za těch posledních 15 let o internetu vůbec nevim, prostě jede, jak má 🤔 (s výjimkou jednoho tříměsíčního období temna, kdy to neschopný tataři odněkud támhle ze třince pod hlavičkou bejvalýho nej.cz totálně zprasili, že víc to zprasit ani nešlo, amatéři neschopný 🤐)

ve zkratce mi de o to, aby když změnim na stejný síti isp z o2 na vf, aby najednou nenastaly nějaký potíže s výpadkama, kolísáním rychlostí a kdo ví, čim ještě 🤔

ale jestli ve šplhání od září nebude nějakej zajímavej mobilní tarif (což je asi jedinej - premium 5g) za nějakou slušnou cenu, tak asi nic měnit nebudu, za to riziko by mi těch ušetřenejch pár stovek nestálo 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

@Slambta síť není nikdy Vodafone, vždycky je cetinu. Když je výpadek nebo cokoliv tak to těší Vodafone s cetinem. Tedy on je jen provozovatel sítě ale vůbec ji nevlastní a nikdy tedy jeho nebude 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno (upraveno)

Vidím, že s tím nejsem sám.

Je třeba, abychom všichni na VF zatlačili. I když nevím, jestli to má cenu. Support je zcela na houby, Pouze stížnosti přijímají a pak to jde do stoupy,  Vždy jen pošlou sms, že se do 24 hodin ozvou, nebo operátor pošle sms, na kterou se má do 7 dnů odpovědět, pokud problém přetrvává. Ale nikdy se nikdo neozve, řešení se nedozvíte, s techniky napřímo mluvit nesmíte. Je to jen bariéra, která chrání manyžerstvo před nespokojenými zákazníky. Jiný smysl nemá, a je to tak bohužel ve všech korporátech.

Je třeba pohrozit ČTU. A dělejte si certifikovaná měření ČTU, třeba každý den, ať nemají výmluvy na momentální výkyvy.

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/

https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/

https://nettest.ctu.gov.cz/cs/CertMeasurement?step1

 

brozuraplattezaskutecnourychlost.pdf

Upraveno uživatelem bnone
  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
  • Centrum péče

@bnonePěkný den, pokud nejste s řešením spokojený, máme samozřejmě možnost podat oficiální stížnost, a to písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám, a to přes https://tam.je/forum. Na vše se podíváme. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

@Veronika - Vodafonetak to jsem prave udelal a cca po tydnu jsem dostal fundovanou odpoved, ze mam restartovat modem. Pry se ma restartovat kazdy mesic a podle jejich diagnostiky na dalku jsem ho jiz vic jak mesic nerestartoval. No, serioznost teto rady/vytky nabourava trochu to, ze nam tu asi pred 14dny pri nejake bource totalne vypadl proud...takze se restartovalo totalne vsechno v domacnosti 🙂. Jinak Vase vserikajici " na vse se podivame " vypada v praxi asi tak, ze mozna mi nekdy nekdo zavola. Proc uz v prvopocatku problem neresi technik, ale zrejme slecna u telefonu?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Tady jsou body, co zkusit a udělat.

 

Jinak slečna na telefonu bude zřejmě k dispozici na běžné Vodafone lince.

Technické řešení, nedostupnost, problémy apod. se řeší přepojením na technickou podporu (je i přímá volba v hlasovém automatu) a tam jsem se setkal s pány. 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

No, na reklamaci je běžně i 30d, přitom při zavolání na podporu mohl být technik na místě dle dostupných termínů klidně už i za dva, tři dny. Mohla se provézt kontrola prvků v domě/bytě, modemu, eventuálně jeho výměna apod.  

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...