Maus Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna Zdravím vás. Asi jste taky pěkně otrávení ohledně neustálého zadávání sms při novém, praktickém dvoufázovém ověření. Mě se dneska stala jiná věc, která dvoufázové ověření hodí přes rameno. Volá mi operátorka ohledně výpadků televize ..co chtěla ? Ověření ano jasně chápu. Ale jak ? "tak mi řekněte jméno a adresu kde služby máte". Ptám se "proč máte snad číselné heslo pro ověření - ne ověřujeme i tady abychom věděli kde služby jsou a kdo je využívá. Je to prý jedna z možností jak ověřit zákazníka". Tak s takovou Vodafone opravdu ne . Před plnou tramvají nebudu hlásit do světa kdo jsem a kde mám adresu . Tak to je to dvoufázové ověření.. díky nechci to . Dnes jsem podal stížnost pro porušení GDPR a zároveň na ČTÚ podal podnět na přezkum tohoto nařízení. 1 5 Citovat Premium Premium 5G ALLinONE Vodafone TV Premium Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62991-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-u%C5%BEivatele/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna @Maustohle bylo standardní ověření v UPC, když ještě bylo 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62991-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-474829 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 28. srpna Centrum péče Sdílet Odesláno 28. srpna @MausPěkný den, dvoufázové ověření používáme pro online přihlašování, nikoliv po telefonu. Pro řešení výpadků používáme i jiné formy ověření než jen číselné heslo, abychom je dokázali řešit například i s uživatelem služby, nejen s majitelem apod. Samozřejmě, že pokud by bylo nutné řešit jiné věci (smluvní, info k Vyúčtování atp.), tak už je potřeba se ověřit heslem nebo pomocí několika otázek, které máme možnost využít pro náhradní ověření a vystavení nového hesla. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62991-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-474854 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 29. srpna Sdílet Odesláno 29. srpna Už za dob UPC bylo při volání na infolinku hned na začátku hovoru nutné říct číslo smlouvy, jméno příjmení, adresa, email a telefonní číslo. 4 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62991-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-474897 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 30. srpna Sdílet Odesláno 30. srpna (upraveno) Určitě to znáte – chcete se prokázat občankou a ona zrovna nikde S tím už si nemusíte lámat hlavu. Jako první operátor vám nabízíme možnost ověřit svou identitu pohodlně a bezpečně přímo na prodejně pomocí aplikace eDoklady. 🙂 Upraveno 30. srpna uživatelem kautskym 2 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62991-ov%C4%9B%C5%99en%C3%AD-u%C5%BEivatele/#findComment-474908 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.