Přejít na obsah

Internet bez kabelu na modemu Zyxel FWA710


Doporučené příspěvky

Dobrý den, snažím se rozjet internet bez kabelu na modemu Zyxel FWA710. Modem sice není explicitně uveden v seznamu podporovaných, ale je to vlastně sesterský modem modemu FWA510, s tím rozdílem, že je pro venkovní použití. Venkovní modem potřebuji proto, že v místě je dobrý signál venku a uvnitř domu je rychlost 1/3 (110Mb/s vs 37Mb/s). Všechny parametry odpovídají minimálním požadavkům včetně TR-068, ale modem se se SIM kartou "Internet bez kabelu" prostě nepřipojí. 

Zkoušel jsem vyměnit SIM karty mezi mobilem a modemem. Se SIM z mobilu se bez problému modem připojí. Naopak SIM "Internet bez kabelu" nefunguje ani v telefonu, vidí síť, ale na internet se nepřipojí. APN je nastaveno na "internet" bez autentizace a TR-069 je povoleno.

Mám tedy teorii, že Vodafone blokuje všechna zařízení, která nemají explicitně povolený TAC pro podporovaná zařízení.

Je zde nějaká možnost jak toto zařízení na síti Vodafone rozjet?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@chatooooPěkný den, pokud modem není v seznamu podporovaných, SIM karta s Připojením bez kabelu funkční nebude. Pokud podle vás všechny parametry pro používání služby modem splňuje, napište nám přes https://tam.je/forum a uveďte model modemu, přidejte jeho technické parametry a číslo, které máte přidělené k Připojení bez kabelu Naplno. A ve zprávě uveďte, že byste chtěl požádat o zařazení modemu mezi podporované.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem technický typ, tak nevím, co to obnáší a jak dlouho to trvá. Nu, ale alespoň já jsem už žádost podal 🙂 Po 51 minutách jsem se dovolal na technika, ale když došlo na variantu řešení, tak se hovor ztratil. Jinak jak se zdá, tak pokud je na půdě přichystán datový kabel a ne koaxiální, tak řešení Vodafone z nějakého důvodu nemá. Takže provrtat stropy a parotěsky. 

  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Liptál
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádost jsem podal v pátek, v pondělí se mi ozvali, že to předali technikům, co mají na starosti modemy. Tak uvidíme. Jinak na zákazniceké lince mi jen dokázali poradit, ať si koupím modem od nich a pojede to.

Tak jsem teď zapnul modem a už se chytil. Zatím jede jen na LTE a na 5G se nepřepne ani po 30 miutách. Asi to ještě není kompletně zprocesovaný. Ale vypadá to na dobré cestě.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Dobrý den, 

U modemu stále přetrváva problém s nedostuponost 5G. Modem se připojí maximálně přes LTE-A. Na 5G prostě není vpuštěn. Modem jsem ověřil opět se SIM Vodafone z telefonu, to se chová naprosto shodně, tedy pouze LTE-A. A také se SIM od T-Mobile. Na síti T-Mobile se modem okamžitě připojí na 5G (NR5G-NSA). Takže mám opět podezření, že je modem ještě stále částečne blokován.

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Držková
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...