Přejít na obsah

Problém s novou SIM kartou


Doporučené příspěvky

Koupená předplacená karta. V obchodě jasně řečeno, že to je do fotopasti. Prodejce tam nastavil nějakou krávovinu typu "Karta pro partu". Karta absolutně nešla přidat do samoobsluhy, házelo to chybu, že "nemá nastavené kontaktní telefonní číslo a že operátoři na lince nám s tím rádi pomohou". Dvě hodiny na lince, než jsem se dostal na podporu. Nepomohli, že to udělá jiná parta až další den. Ano, konečně lze přidat do samoobsluhy (i když tam je Administrátor nastavený jako xx xx), karta měla zablokovaný Internet. Když bylo jasně řečeno, že jediné co potřebujem jsou data. Kliknul jsem odblokovat, musel za to zaplatit 79 Kč a světe div se, je to dál zablokované. Peníze se odečetly (asi), v přehledu vidím 192.40, v dobíjení 113.40 - prostě bordel ve všem. Pak je tam "přidejte si balíček s daty". Ať kliknu na to, nebo na Internet, vidím, že služba blokování je aktivní. Když kliknu "změnit" tak už se ani žádná nabídka neobjeví, jen o trochu víc bílého místa a tlačítko "změnit" se změní na "zavřít". TOBY je totálně k ničemu jako vždycky, na podporu se nedá dovolat, jako vždycky. Neskutečný služby, fakt!  Printscreen ukazuje, že mi chladnokrevně ukazují dvě částky, odečetli prachy a nechali zablokovaný Internet

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Čechy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • tomus změnil název na Problém s novou SIM kartou
  • Centrum péče

@Hobbit_CZPěkný den, mrzí mě, že jste vše v prodejně rovnou nedořešili 😕 Karta pro partu je v pořádku, výchozím typem připojení pak je Připojení na měsíc, což je 1GB balíček za 79 Kč, to by mělo tento účel vhodně pokrývat. Pokud už ho máte nastavený, tak internet nemůže být zároveň blokovaný. Doporučuji především ověřit, že na SIM není zapnutý PIN kód, to může být pro některá zařízení typu fotopast problém. Vypnout ho můžete tak, že dáte SIM do telefonu a tam ho přes nastavení vypnete. Dále to může být o nastavení profilu pro internet ve fotopasti - je potřeba mít tam nastavené APN internet. 

Kdyby to bylo potřeba, napište nám zprávu přímo ze samoobsluhy ze sekce Zeptejte se nás.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...