Macoun Odesláno 24. září Sdílet Odesláno 24. září Absolutně nefunguje samoobsluha, nezobrazují se informace o službách, smlouvě, e-shop, prostě nic, jen "omlouváme se, zkuste akci opakovat později". Nefunguje to ani na netu, ani v aplikaci. Přestává mě to bavit. Citovat - Super - - Tábor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 24. září Sdílet Odesláno 24. září (upraveno) Co přesně? Kam jsem náhodně klikl se mi nyní zobrazilo. #Android Upraveno 24. září uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman06 Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září stále stejný problém s přihlášením do samoobsluhy..... od rána se nejde dostat do aplikace Můj Vodafone - po kolikáté zas a znova .....to už vážně není normální 😳🤦 1 Citovat Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září Já funguji v rámci Android aplikace i přes Chrome na webu. Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září Mě to na Android app píše "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." 1 Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září Mě android apka funguje. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 26. září Centrum péče Sdílet Odesláno 26. září @Iceman06Pěkné odpoledne, nyní v odpoledních hodinách řešíme potíže s přihlášením do aplikace Můj Vodafone. Při pokusu o přihlášení se některým zákazníkům zobrazí chybová hláška "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." Věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Pokud se však nemůžete přihlásit delší dobu, bude to třeba řešit konkrétně přímo k vašim službám. Kontaktovat nás můžete telefonicky na lince 800 77 00 77, anebo nám můžete napsat na e-mail pece@vodafone.cz. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září Ech, to nebere konec. Zase "zlepšování služeb". Bože - kolikátý už? 2 1 Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 26. září Sdílet Odesláno 26. září Přece každý týden jedno A třeba u AMS už to zlepšení trvá už 3 měsíc Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pan Novak Odesláno 19. října Sdílet Odesláno 19. října Nevim zda se to uz nahodou nekde neresilo... -no dam sem... Nezobrazuje se mne historie vyuctovani. To je jen u mne? , nebo to mate taky tak a je to nova nefunkcionalita ? Kdyz se nyni snazim kouknout tak nevim jak se dostat na zobrazeni viz... (sem si delal prtsc nebot neumeli uctovat)) Citovat - - - CI O-va Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.