Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Absolutně nefunguje samoobsluha, nezobrazují se informace o službách, smlouvě, e-shop, prostě nic, jen "omlouváme se, zkuste akci opakovat později". Nefunguje to ani na netu, ani v aplikaci. Přestává mě to bavit.

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Tábor
Odesláno

Co přesně? 

Kam jsem náhodně klikl se mi nyní zobrazilo. #Android 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

stále stejný problém s přihlášením do samoobsluhy..... od rána se nejde dostat do aplikace Můj Vodafone - po kolikáté zas a znova .....to už vážně není normální 😳🤦

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Já funguji v rámci Android aplikace i přes Chrome na webu. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Mě to na Android app píše "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později."

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Mě android apka funguje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Iceman06Pěkné odpoledne, nyní v odpoledních hodinách řešíme potíže s přihlášením do aplikace Můj Vodafone. Při pokusu o přihlášení se některým zákazníkům zobrazí chybová hláška "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." Věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Pokud se však nemůžete přihlásit delší dobu, bude to třeba řešit konkrétně přímo k vašim službám. Kontaktovat nás můžete telefonicky na lince 800 77 00 77, anebo nám můžete napsat na e-mail pece@vodafone.cz.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Ech, to nebere konec. Zase "zlepšování služeb". Bože - kolikátý už?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Přece každý týden jedno

 

A třeba u AMS už to zlepšení trvá už 3 měsíc

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Nevim zda se to uz nahodou nekde neresilo... -no dam sem...

Nezobrazuje se mne historie vyuctovani. To je jen u mne? , nebo to mate taky tak a je to nova nefunkcionalita ?

Kdyz se nyni snazim kouknout tak nevim jak se dostat na zobrazeni viz... (sem si delal prtsc nebot neumeli uctovat)) 

03_2024vyuctovani-kopie.thumb.png.ed06d65951977fd650afeb58f162e195.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community