Petr Böhm Odesláno 3. října Sdílet Odesláno 3. října Potřebuji OKU kod. Jsem plátce, nikoli administrátor. V menu plátce zobrazení OKU kódu není. Při zjišťování kdo je administrátor, jsem se dostal do situace, kdy žádný návod toto nepopisuje, v aplikaci ani zmínka. Tobi nerozumí (ale učí se). Na Zákaznické lince už 44 minut a 08 vteřin poslouchám, že operátoři se věnují někomu, kdo se dovolal přede mnou. Jak eskalovat problém není nikde napsáno. Asi vydržím 2 hodiny a pak to někde pustím do světa. 46:35 a ... Citovat Start Basic Základní Vodafone Gigacube Ostrava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63088-dostupnost-z%C3%A1kaznick%C3%A9-linky/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 3. října Sdílet Odesláno 3. října @Petr Böhma služby jsou psané na Vás? Jste přímo majitel zákaznického účtu? pokud ne tak Vám OKU nikdo kromě majitele účtu dát nemůže Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63088-dostupnost-z%C3%A1kaznick%C3%A9-linky/#findComment-475969 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.