Přejít na obsah

Dostupnost zákaznické linky


Petr Böhm

Doporučené příspěvky

Potřebuji OKU kod. Jsem plátce, nikoli administrátor. V menu plátce zobrazení OKU kódu není. Při zjišťování kdo je administrátor, jsem se dostal do situace, kdy žádný návod toto nepopisuje, v aplikaci ani zmínka. Tobi nerozumí (ale učí se). Na Zákaznické lince už 44 minut a 08 vteřin poslouchám, že operátoři se věnují někomu, kdo se dovolal přede mnou.

Jak eskalovat problém není nikde napsáno. 

Asi vydržím 2 hodiny a pak to někde pustím do světa. 

46:35 a ...

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...