Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Když si v rámci samoobsluhy aktivuji nějaký TV balíček, počítá se poměrná část, nebo poplatek za celý měsíc a je jedno, zda ho aktivuji před koncem zúčtovacího období, v polovině, na začátku apod.?

Když chci nějaký TV balíček deaktivovat, kolik dnů před koncem fakturačního období to musím udělat, aby se nenapočítal i další měsíc a stihl se balíček včas deaktivovat? 

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63099-tv-bal%C3%AD%C4%8Dky-aktivacedeaktivace/
Sdílet na ostatní stránky

5.1  Období použité pro výpočet výše úhrady, doba platnosti Tarifů a poplatky

Doba platnosti jednotlivých měsíčních Tarifů je shodná se zúčtovacím obdobím Uživatele, přičemž u Uživatelů s předplacenými službami je zúčtovacím obdobím běžný kalendářní měsíc. Tarify mohou být aktivovány kdykoli v průběhu zúčtovacího období. K prvnímu dni zúčtovacího období dochází k obnovení platnosti Tarifů.

Platba za Tarif je zaúčtována první den zúčtovacího období, popř. okamžitě po jeho aktivaci/změně s tím, že v případě jeho aktivace v průběhu zúčtovacího období bude cena vyúčtována poměrně podle počtu dní zbývajících do konce zúčtovacího období.

https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-tv/

a pokud máte na balíček slevu, tu deaktivací ztratíte a již se vám neobjeví při případné nové aktivaci

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 2
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63099-tv-bal%C3%AD%C4%8Dky-aktivacedeaktivace/#findComment-476089
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Pěkný den, za původní nebo nově aktivovaný balíček zaplatíte poměrnou částku podle počtu dní, po kterou jste ho měli v zúčtovacím období aktivní. Píšeme to například na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-programy/ (rozbalovací část "Jak si můžu aktivovat nebo zrušit doplňkový TV balíček?").

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63099-tv-bal%C3%AD%C4%8Dky-aktivacedeaktivace/#findComment-476096
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...