Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Každopádně, když to čtu znovu, tak se vlastně jedná o zásah do rozvodu Vodafone, jelikož je zde popsán zásah do rozvodu před zásuvkou. A to by se dělat nemělo resp. nesmí. Takže jediná správná varianta je si objednat technika.

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

ale @Marek-26tady všichni ví jak se to má dělat nejlépe "svépomocí", proč by měl volat technika od VF, když koaxiální kabel lze koupit v každém hobbymarketu (co na tom, že jsou to většinou nekvalitní kabely) na ten kousek to stačí a že pak může blbnout TV, to se svede na nekvalitu VF služeb.

Co na tom, že i když ten kabel k zásuvce je v "mém" bytě, není můj a nemám na něm provádět žádné úpravy ....

 

Zažil jsem i situaci, kdy v pátek odpoledne došlo k zafiltrování přípojky v bedně, protože z kabelu přicházelo rušení ve zpětném směru. Nikde žádný lístek do schránky.. Po zavolání na KC objednán technik a ten zjistil něco s konektorem u zásuvky (vznikal na něm šum co pak rušil ostatní), doba bez internetu trvala asi 5 dní a říkali, že to bylo s dětmi na prášky.

 

Ale jak se říká, kdo chce kam, pomozmemu tam. Takže vzhůru pro kabel a ať se dílo podaří

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...