Vadet Odesláno pátek v 19:29 Sdílet Odesláno pátek v 19:29 Aplikace na LG z LG schopu fungovala bezvadně, ale teď z ničeho nic nejde. Reinstaloval jsem aplikaci, vyskočí hláška přihlásit. dam OK a nezeptá se mě to na údaje. napíše že jsem přihlášen k TV 157, ale nic nejde. Citovat Super Red Maxi Základní Vodafone TV Standard Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno pátek v 19:53 Sdílet Odesláno pátek v 19:53 (upraveno) musíte tv, odhlásit v aplikaci Můj Vodafone, a poté Vás to pustí za znovu přihlášení 🙂 @Vadet stalo se mi to stejné na Samsungu Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV). Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo. V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV. Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone. Upraveno pátek v 19:58 uživatelem kautskym 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.