Schel Odesláno 22. října Sdílet Odesláno 22. října (upraveno) Volal som na Vodafone kvoli vráteniu preplatku vo vyúčtovaní po zmene operátora, ktoré mi poslal sám vodafone. Samozrejme mi bolo povedané (doslova), že klamem, pretože taký doklad neexistuje a že mi nemohlo nič prísť na email, pretože v ich systéme vraj nikdy neexistoval, pritom mi roky chodili výpisy a faktúri na email!. Vravel som im na linke dokola, že sa na ten doklad teraz dívam a oni opakovali, že to nie je možné, lebo doklad neexistuje 😮💨 Čo ma ale naozaj vytočilo bolo, že vraj mám u nich ešte neuhradenú poslednú faktúru a na konci mi bolo povedané, že by som to mal zaplatiť, lebo sa to bude riešiť exekúciou. Samozrejme, žiadna takáto faktúra mi nikdy neprišla. Moj návrh na to, že im obratom pošlem vyúčtovanie kde je uvedený preplatok, bol opakovane odmietnutý, pretože taký doklad neexistuje a takéto doklady sa vraj nedajú nikde odoslať. V sumáre: Vodafone mi neposlal preplatok, ku ktorému mi poslal doklad a tvrdí, že klamem + naopak požadujú odo mňa platbu za vyúčtovanie, ktoré som nikdy nedostal. Napriek tomu sa mi vyhrážali exekúciou. Dúfam, že táto moja skúsenosť pomože druhým pri rozhodovaní, akému operátorovi sa vyhnúť. Upraveno 22. října uživatelem Schel 1 Citovat Basic Red Basic+ - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63122-nevr%C3%A1ten%C3%BD-preplatok/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 22. října Centrum péče Sdílet Odesláno 22. října @SchelPěkné odpoledne, pokud s dořešením vaší stížnosti nesouhlasíte, máte možnost uplatnit reklamaci, a to písemnou formou, kterou vyřídíme podle zákona do 30 dnů. Všechny tyto informace také uvádíme na stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/, která se týká stížností a reklamací. Případně nás kontaktujte přes https://tam.je/forum, rádi to celé projdeme. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63122-nevr%C3%A1ten%C3%BD-preplatok/#findComment-476312 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schel Odesláno 22. října Autor Sdílet Odesláno 22. října Ďakujem za odpoveď, ale to čo navrhujete je neakceptovateľné. Je to chyba Vodafonu a podpory, nie moja. Bol som nútený zabiť 2 hodiny tým, že som sa stavil na pobočke, kde boli schopní vraj neexistujúci doklad dohľadať a zadali príkaz k platbe, ktorý nebol samozrejme zadaný. Vodafone svoje problémy prenáša na zákazníkov (dokonca bývalých), keď sa jedná o to niečo zaplatiť, tak jedná exekúciou, aj keď je to chyba Vodafone!!! 🤥 A keby som nebol zavolal náhodou, tak sa ani nedozviem, že tam je nejaké neuhradené vyúčtovanie (opať chybou Vodafonu) a bola by mi prišla rovno exekúcia. 😶🤥 Keď však ide o to vrátiť peniaze, tak sa to nedá a odkážete zákazníka na zdĺhavý proces reklamácie. Nebudem už podávať žiadnu reklamáciu, je však v záujme Vodafonu, aby si urobil poriadky na call centre, kde je prístup už ďaleko za hranicou drzosti. Vodafone? Nie, ďakujem. Citovat Basic Red Basic+ - - Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63122-nevr%C3%A1ten%C3%BD-preplatok/#findComment-476318 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 22. října Sdílet Odesláno 22. října můžete se podívat do samoobsluhy tak se dostanete až 6 měsíců po ukončení služeb/přenesení, a tam uvidíte zda máte nedoplatek či přeplatek @Schel a navíc operátoři sami o přeplatku moc neinformují 😄 psali takhle někde že je to i podvod např. konkurence https://smartmania.cz/podvod-na-zakazniky-t-mobilu-takhle-vypadaji-falesne-e-maily-lakajici-na-preplatek/ tak bacha 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63122-nevr%C3%A1ten%C3%BD-preplatok/#findComment-476319 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.