AD1337 Odesláno úterý v 09:21 Sdílet Odesláno úterý v 09:21 NEJHORŠÍ CUSTOMER SERVICE V ŽIVOTĚ 23.9.2024 jsem se přestěhoval z Prahy 5 na Prahu 4. 24.9.2024 v 18:06 jsem volal kvůli přepsání internetu na novou adresu. Operátor mi řekl, že na adrese chybý optika a že si bud´ budu muset najít jiného internet providera nebo si vzít 5G internet od vodafone. Jelikož jsem měl slevu za spojenou službu mobil+optický internet tak mi řekl že jsem stálý zákazník a nabídl mi, že mi slevý mobil abych i bez 5G internetu a jiným providerem platil stejně za mobil co předtím. Počas hovoru spojení vypadlo tak mi zavolal ještě jednou. Spojení znova vypadlo tak mi zavolal z jiného čísla 777755***, Řekl jsem mu, že si to rozmyslim. Nakonec jsem se rozhodl pro 5G internet vodafone. 25.9.2024 jsem se v 15:20 stavil na prodejně Novodvorská, kde jsem si zařídil 5G internet. Jelikož jsem měl ve vyůčtování 1169 kč místo původních 1023 kč co jsem měl na Praze 5 s optikou tak jsem se rozhodl, že využiji výše zmíněné slevy. Volám na zákaznickou linku 10. 10. 2024 v 10:08 abych si zajistil onu slevu. Telefon mi vezme velice nepříjemná paní, která mi po celý čas hovoru naznačovala, že jsem si to vymyslel a že žádná lepší nabídka neni a ať radši než jí volám onomu neexistujícímu pánu. 10.10.2024 v 13:21 volám na číslo 777755***. Operátor mi ho vzal a řekl, že mi závolá a že to dohodnem. Ve 13:39 mi volá a řekl mi, že vše jde a že budu platit méně než tisíc korun. Pak mi ale řekl, že ten měsíc budu pořád muset ještě zaplatit těch 1169 kč a že to bude až od toho dalšího. Řekl jsem že v pohodě, poděkoval jsem a rozloučili jsme se. Mimochodem dostal jsem i SMS od vodafone, že jste mi aktualizovali, nastavení služeb, takže žádný, že jsem si kolegu vymyslel V den vyúčtování zaplatím 1169 kč a vidím, že moje další platba není méně než tisíc korun, ale 1324 kč!!! 27.10 28.10 a 29.10 se snažím dovolat na číslo 777755***, ale marně. Operátor si mě dává do bloku!!! 1.11 v cca 13:55 volám skrze jiné číslo (nevím přesně, je to starý mobil na kredit co nemá historii tak jako novější mobil) panu operátorovy na číslo 777755***. Telefon mi zvedl, tvrdil, že o žádném blokování čísla neví a že se na to hned podívá. Řekl mi, že už to nastavil správně a že budu platit něco kolem 950 kč a že se mi to do 24 hodin objeví . Dnes je 5.11.2024 a vodafone mi píše, že mám zaplatit 1423 kč!!! Toto číslo tam už vidím od včera a také od včera volám vašemu kolegovy. Nikdo mi telefon nebere. Za telefoní tarif mám teď například platit více, než jsem kdy platil. Co mám teď dělat? Pokaždé co vám volám, tak mi zdražujete tarif a přitom tvrdíte, že to mám za úplně jinou cenu... 1 Citovat Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno úterý v 10:10 Centrum péče Sdílet Odesláno úterý v 10:10 @AD1337Pěkný den, pokud tomu dobře rozumím, komunikoval jste s operátorem na jeho telefonním čísle? To určitě není běžný a standardní postup. Pokud s námi potřebujete něco řešit, lze to na lince 800770077. Určitě nemůžu doporučit oslovovat konkrétní zaměstnance na jejich telefonních číslech, už proto, že do budoucna nemůžete mít jistotu, že jde stále o našeho zaměstnance apod. Všechny položky najdete podrobně rozepsané v měsíčním Vyúčtování v PDF. Podíval jste se do něj? Pokud nevíte kam, nápovědu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/kde-najdete-vyuctovani/. Jestli s něčím nesouhlasíte nebo to není srozumitelné, můžete nám zavolat na oficiální číslo 800770077 nebo nám pošlete popis situace a co konkrétně potřebujete řešit přes https://tam.je/forum a my se na vše podíváme. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AD1337 Odesláno úterý v 11:56 Autor Sdílet Odesláno úterý v 11:56 (upraveno) Nezkoušejte na mě tento gaslighting. Vše jsem přesně vypsal. 24.9.2024 v 18:06 jsem volal na *77 vaše oficiální číslo a to věřte, že to dalo zabrat. Hodinu jsem byl na lince, než mě to vyhodilo. Jediný důvod, proč jsem se vůbec dovolal bylo, že jsem zmáčknul anglickou linku. Takže volám od 16:55. Až v 18:06 jsem se dovolal. Po minutě chybou z vaší strany mě to odpojí. Měl jsem štěstí, že mi vůbec operátor zavolal zpět z čísla 800777708 což je vaše oficiální číslo a né soukromé. Bohužel po 9 minutách to opět vypadlo a opět vaší chybou. Jak to vím? Protože mi po pár minutách operátor zavolal z čísla 77775***, které bude nejspíš soukromé (a abych pravdu řekl je mi to úplně jedno) a jako první co řekl "Teď už to vypadávat nebude", takže sám věděl, v jakém stavu to vaše call centrum je. Když jsem se rozhodl a chtěl tu jeho nabídku tak jsem 10. 10. 2024 v 10:08 volal na číslo *77 což je zase vaše oficiální číslo. Tam mě ale poslali někam takovym způsobem, že mi bylo řečeno že jsem si vše vymyslel a byl jsem nucen psát stížnost. Dokonce mi paní a řekla ať zavolám pánovi. Proto jsem mu zavolal. Z vašeho doporučení, které jste mi dali v hodně nepříjemným hovoru. A to si nemyslete, že si já normálně stěžuji. V životě jsem si nikdy na žádnou zákaznickou linku nestěžoval až na vás. Dokonce když jsem jí řekl, že si budu stěžovat tak se mi vysmála a řekla, že je hovor nahráván. Tak pokud je nahráván, tak co mi to píšete? Panu operátorovi jsem byl nucen zavolat na soukromé číslo po vašem doporučení, které máte nahraný a tady máte i přesné datum. Jaký, že si nemůžete být jistý, jestli se stále jedná o vašeho zaměstnance? Vždyť jsem naschvál proto napsal, že se mi přišla SMS o aktualizování služeb. Já vám to schválně napíšu a vy mě i tak řeknete, že se nemusí jednat o zaměstnance? Cože? To jako správně rozumím, že nezaměstnanci mají přístup do vašich dat a mohou měnit klientům služby? Já mohu narozdíl od vás vše doložit. Číslo zaměstnance máte. Hovor, kdy mi představí nabídku máte nahraný. Hovor, kdy mi vaše zaměstnankyně doporučí volat na soukromé číslo taky máte nahraný. Vše máte i s přesným datem. Nechápu, proč musím hodiny vysedávat a řešit něco, co mělo být uděláno během pěti minut. Mimochodem, vaší odpověď jsem reportnul a jdu psát další stížnost přímo do aplikace. Upraveno před 18 hodinami uživatelem Ondra - Vodafone Telefonní číslo částečně anonymizováno Citovat Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno úterý v 12:02 Sdílet Odesláno úterý v 12:02 @AD1337 Je dobré si vždy někam napsat, s jakým konkrétním pracovníkem na zákaznické lince člověk mluvil. Osobně jsem to tak udělal a vyplatilo se, když měsíc po hovoru (kde se měnila služba pevného netu a převádělo jedno mobilní číslo k VF) se najednou ve faktuře začaly objevovat nesmyslně účtované položky a při reklamaci se jiný pracovník na zákaznické lince VF začal také vymlouvat, že o ničem neví. Tak jsem sdělil jméno a čas, s kým jsem předtím mluvil, a s požadavkem, aby dotyčný zavolal - ten tak učinil, uznal chybu, vystavil dobropis a vyřízeno ke spokojenosti. 2 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno úterý v 12:03 Sdílet Odesláno úterý v 12:03 Hovory ze soukromích čísel nejsou nahrávána 1 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AD1337 Odesláno úterý v 12:20 Autor Sdílet Odesláno úterý v 12:20 (upraveno) @kautskymNikde jsem nepsal, že hovory ze soukromích čísel jsou nahrávána. Polovina těch hovorů, o kterých je řeč byla skrze oficiální vodafone čísla. @Adolf.ShitlerAno měl jsem se pána zeptat na jméno. Ptal jsem se na jméno paní z linky na kterou jsem si stěžoval a ta mi ho odmítla říct. Asi jsem už neměl náladu ptát se lidí na jména. Navíc se mi to nezdálo vůbec nutné, protože na mě pán působil dost vlídně a vždy mě ujistil, že vše udělá. Upraveno úterý v 12:22 uživatelem AD1337 Citovat Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno úterý v 12:25 Sdílet Odesláno úterý v 12:25 @AD1337píšete cituji "Číslo zaměstnance máte. Hovor, kdy mi představí nabídku máte nahraný." pokud Vám dal nabídku ze svého čísla, tam to není nahrávané Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AD1337 Odesláno úterý v 12:30 Autor Sdílet Odesláno úterý v 12:30 @kautskymO slevě se již zmiňoval v hovoru 24.9.2024, který byl uskutečněn číslem 800 777 708, což je oficiální číslo vodafone. Citovat Bez kabelu Naplno 5G Super - Vodafone Gigacube Prague Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno úterý v 12:32 Sdílet Odesláno úterý v 12:32 rozumím, to jsem z výše napsané nevyčetl pardon 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno úterý v 13:33 Sdílet Odesláno úterý v 13:33 @AD1337Nevím, proč nahlašujete příspěvek, dostane se to ke skupině administrátorů fóra, kam spadá i Ondra. Jestli chcete něco reklamovat, postupujte dle podmínek, se kterými jste souhlasil uzavřením smlouvy. Více se dozvíte tedy: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/ Nevím, zda bych příspěvek od Ondry nazýval takový silnými "termity" jako gaslighting. Ondra reagoval na tuto část "tak mi zavolal z jiného čísla 777755***" Tolik k Ondrovo prvnímu odstavci. Operátor nemá co volat ze soukromého čísla, jelikož se takový hovor neeviduje v systémech. A také operátor Vodafone není Váš osobní asistent 24/7 a neměl by na soukromém telefonu cokoliv vyřizovat. Můžeme zde ohledně toho probírat cokoliv, ale neřeší to ten začátek problému, že on z něj volal Vám. Potom chtěl Ondra pomoci s rozklíčováním vyúčtování, kde ho najdete a závěrem odkázal na formulář, jelikož zde na fóru se nic konkrétního řešit nemůže ani to není považováno za podání reklamace. A teď jen pár poznámek k druhému příspěvku: "Takže volám od 16:55. Až v 18:06 jsem se dovolal. Po minutě chybou z vaší strany mě to odpojí. " Tohle je standardní chování mobilních sítí, kdy po 65 minutách se spojení přeruší. Není to chyba, je to vlastnost. Ale když to převedu ad absurdum, tak voláte z čísla na číslo, přes síť a ústředny, všechny jsou Vodafone, takže ano, dalo by se říci, že je to chyba Vodafone. U toho druhého případu, kdy hovor vypadl, nemáme prakticky žádné informace, ale možnost, že by to bylo chybou telefonu se blíží nule. "Jaký, že si nemůžete být jistý, jestli se stále jedná o vašeho zaměstnance? " Obráceně, vy nemůžete vědět, zda když jeden den s ním mluvíte a druhý den už nemusí pro Vodafone pracovat. Spíše to bylo myšleno takto. Takže když mu za pár dní voláte, může být stav jiný. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.