Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 2 hodinami, mdgarf napsal:

Mam postarsi rodice, musim byt na prijmu, vypinam data.

Jo mutovat vsechno od vodafone by slo, a nejspis dobre jim tak. 😁

Pokud si nechcete vypínat zvuk kvůli rodičům, co kdyby, tak třeba na mém tlf jde nastavit, že si všechny zvuky ztlumím, ale u vybraných kontaktů se mi to neztlumí, tedy by to dle mě řešilo váš problém, když zprávy od Vodafone chodí ve tři ráno.

 

Asi by to mělo jít zde změnit, viz označený text 

 

image.thumb.png.0ff8cc3d25022a0b42abebd1c85eef98.png

  • Premium
  • Super
  • Základní, Cinema, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium
  • Praha
Odesláno
  • Autor

uz tady nekdo navrhul, mutovat oznameni od kontaktu vodafon, uz jsem udelal😁, funguje to na vsechno i potvrzeni prihlaseni do webu... 

Pravidelne SMS nejdou zakazat, u me to nejde, je to na tom mem screenshotu ...

  • Basic
  • -
  • -
  • Vodafone Station Fibre
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@mdgarfPěkný den, pro většinu zpráv můžeme nastavit jejich doručování pouze přes den. Obvykle to tak je už ve výchozím stavu, ale rádi to zkontrolujeme. Buď můžete zavolat na 800770077, nebo nám napište přes https://tam.je/forum. 

Je pár typů zpráv, které chodí hned, obvykle to jsou ty, které třeba potvrzují změnu nastavení služby nebo v případě plateb jde o potvrzení o přijetí platby.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

no a pak probehne zmena/update/nova verze/... a jsme zase na zacatku 😁

jsem si jistej ze jsem uz byl 2x na pobocce...

tady je zabavny to jak je to absurdni 😁

  • Basic
  • -
  • -
  • Vodafone Station Fibre
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

Ne ne, pokud se to jednou nastaví, tak to tak zůstává... Nastavení u vašeho čísla nebo služeb neznám, takže víc k tomu obecně tady na fóru říct nedovedu. Určitě nám dejte vědět na linku nebo přes kontaktní formulář a zkontrolujeme to 🙂 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
před 21 hodinami, Technikus napsal:

Když by nepřišla SMS v tento inkriminovaný čas od Vodafone, ale i třeba omylem od někoho jiného, co uděláš? 

Řešit nějaké omyly je v daném problému naprosto irelevantní. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Říká se tomu přirovnání k situaci z běžného života.

Ale ano, pokud jde o nějaké generované SMS, mělo by to být nějak systémově nastaveno a chodit v nějakou běžnou dobu. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@TechnikusTak to opravdu nee, nejde srovnávat nějakou přijatou sms ve 3h ráno (byť (třeba od rodiny nebo jen omylem) s otravnými,  pravidelně generovanými informačními sms od operátora, který není schopen zajistit alespoň to málo, aby sms chodily vždy jen v klientem předem určeném časovém rozmezí. Je to systémová chyba, netřeba to více řešit, napraví to pouze Vodafone až se tím začne seriózně zabývat...

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

tak ono těmi SMS od Vodafone jsou i třeba výpadky, mimořádné SMS k třeba nějaké události atd.. má to více účelů.

Dám příklad bude bude u někoho z nás tornádo a Vodafone pošle SMS ve 3 ráno a my to budeme mít vypnuté, tak nám info nepříjde 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@kautskymojoj....opět to překrucujete jako kolega před vámi s těmi sms omylem.. 🤦  Hlášení o mimořádných událostech nebo živelných událostech, hrozícím nebezpečí formou sms nikdo zpochybňovat nebude ani ve 4h ráno..... Tady jde o pravidelné, předem dané sms, víte to moc dobře.tak to prosím nezaměňujte ....opravdu to nepatří do stejné kategorie ...

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community