Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

To není chyba to je vlastnost ☹️ Kdy si systém testuje jakou kvalitu záznamu zvládne vaše linka. A podle rozmazání to začíná zkoušet na úrovni vytáčeného spojení z dob SP Telecom 😭

 

Jen mi je divné, že nikoho nenapadlo si poslední rychlost uložit a při dalším měření začít "kousek" pod uloženou dodnotou. Zvlášť u pevného připojení.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Díky! To je dost nepříjemná vlastnost. A objevila se až nyní... 

  • -
  • Super
  • Základní
  • Vodafone TV box Standard
  • Brno
Odesláno

to by byl hodně blbej vtip 🤔 testovat, jestli v roce 2024 má někdo doma internet s rychlostí aspoň 7 Mb/s a kvůli tomu ničit stream 🤐 kdyby to bylo jenom na mobilu, tak ještě dejme tomu, ale u set-top boxu je to přece blbost doma na pevnym internetu, kdejaká wifi ze stodoly na druhym konci vesnice má rychlost vyšší 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ono to má vliv na rychlost přepínání a další. Ale 5s je fakt dlouho. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

Jak už tu zaznělo, toto je požadované chování a týká se set-top boxů připojených pouze k internetu (těch, které nejsou propojené koaxiálním kabelem se zásuvkou a nepřijímají DVB-C). Po zapnutí set-top boxu nebo přepnutí na jiný kanál dochází nejprve k nastavení nižší kvality obrazu, proto vidíte pořad neostrý. Během chvilky dojde k úpravě na vyšší kvalitu podle rychlosti vašeho připojení. Z mé zkušenosti to jsou tak 2-3 sekundy. Tuto funkci (adaptivní bitrate) používáme, protože zaručuje lepší výkon a rychlejší pohyb v prostředí set-top boxu. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
V 15. 11. 2024 v 7:22, Denny napsal:

Dobrý den, zároveň s touto změnou se mi objevila i jedna nepříjemná - při každé změně kanálu/posunu v pořadu naskočí obraz tak na 5 vteřin rozostřený a teprve potom se "zaostří". Má někdo podobnou zkušenost? Mám dvě různé televize na dvou různých místech s dvěma set-top boxy, dělá to na obou. Díky za zprávu!

Také jsem měl takové problémy a hlavně to rozmazávání na  dvě, tři vteřiny pri posunu nahrávky nebo pořadu mě donutilo to řešit.Vzal jsem si tedy ten setobox Vodafone TV 3. Ne že by neměl své mouchy, ale to rozmazávání tam naštěstí není.Přijde mi, že to rozmazávání udělali schválně aby lidi donutili zrušit ty obyč setoboxy za 70 kč a ten premium a vzali si jen ten VodafoneTV 3.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Jenom jestli to možná nebude tím, že ještě nevyšla aktualizace FW pro ten TV3 box ??

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Včera jsem tam volal a byl jsem ujištěn, že to žádná další aktualizace na ten box TV3 nezmění.Že ten je trošku jiný než ty horší dva a že to rozmazání tam na něm nebude.Jen je tam problém, že si nemůžeš shovat ty kanály který nechceš.A rok jim trvalo než udělali to že si můžeš srovnat kanály podle sebe.Proto jsem si ho dříve nevzal.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

Jestli to není tím, že ten Android box je třetí generace a má silnější HW a funguje trochu jinak než ta zařízení druhé generace s "vlastním OS"?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Vodafone 2, premium - 

Procesor Broadcom 7271 – 14K DMIPS

Paměť: Flash eMMC – 8GB, RAM: 2GB LpDDR4

Vodafone TV 3 -

Procesor Broadcom 72127 18k DMIPS

Paměť: RAM 3GB LpDDR4, eMMC Flash 16GB

Jiný rozdíl tam nevidím.Hlavní je že ta trojka ten obraz nerozmazává.Jen má naprd ovládání.Zrušili tam třeba tlačítko stop nebo play.

 

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community