Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

@honza265a obnovení programové nabídky jste také udělal ?

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Kde a jak? Já tuto možnost nikde v Můj Vodafone nemám. Pokud ale vím, mělo by to být k dispozici pouze pro CA moduly. Já mám ale ten skoro nejnovější VTV3 box.

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha

@Ondra - VodafoneOprava chybějících programů balíčku Family možná proběhla v sobotu, ale ani po všech Vámi popsaných možnostech nápravy tyto stanice stále nefungují 🤔😰

VTV box premium, Samsung Tizen, Android - nic .....

jak tak sleduji, opět to nebude individuální problém ....😳

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz

@honza265https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/obnova-programove-nabidky/

image.thumb.png.1fadda5fd6ca98d44e43bc5dc061633a.png

nebo zavolat na Vodafone, a tam Vám obnovení programové nabídky udělaní na počkání 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Nezlobte se @kautskym, v dobrým, ale já jsem gramotný a umím číst. Proto píšu, že to tam nikde nemám, že se to týká jen CA modulů, kdežto já mám VTV 3 box (ten skoro nejnovější).

image.thumb.png.8e8f07eedc88e8a897a7ce3d23d52823.png

 

Na linku budu asi muset zavolat, jen odpovídám Ondrovi, že to, co tady tvrdí, že je opraveno a co jen stačí udělat, je sice hezké, ale spoustě uživatelům to evidentně stejně nepomohlo. Nejsem jediný, kdo se ozval i po opravě. Takže bohužel budou muset u Vodafonu hledat a opravovat dál.

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha
  • Centrum péče

@honza265@Iceman06Dobré ráno, mrzí mě, že vám programy stále nejdou a omlouvám se za komplikace. Zavolejte nám prosím v době, kdy budete u zařízení (TV, boxu apod.) na 800770077 a Tobimu řekněte, že řešíte technické potíže s televizí a nechte se přepojit na operátora. Případně nám napište přes  https://tam.je/forum a připište své kontaktní číslo a stručný popis - že vám programy stále nejdou a že jsme to řešili v Techfóru.

Od technického týmu mám zprávy, že už během víkendu ověřovali funkčnost s několika zákazníky a všem to fungovalo v pořádku, bude tam tedy asi ještě jiná příčina. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
před 20 hodinami, JPL napsal:

Nové programy -docubox, fightbox, fastbox stále nefungují na aplikaci Android. Jaký restart je doporucovan v tomto případě? Na CAM v televizi již vše funguje.

Ano potvrzuji. Nejdou na Android ani v prohlížeči chrome. 

Hláška: 

Chyba

Pro tento kanál nemáte předplatné. Kontaktujte naše call centrum pro více informací.

  • Basic
  • -
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Centrum péče

@honza265 @Iceman06 @pepan6 Dostal jsem zprávu, že už známe příčinu a k opravě by mělo dojít pravděpodobně ještě do konce týdne. Díky za vaši trpělivost. 

  • To se mi líbí 1
  • Smutný 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...