Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ne, jen reaguji na absurdní blbost (titulky napevno), co tu navrhoval někdo jiný, jinou absurdní blbostí - pro odlehčení situace 🙂 Já se vzdělávám rád i dávno po škole, ale nutit nic nikomu rozhodně nebudu.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Hmmm, další radost. Kromě těch nefunkčních programů, co už byly zmíněné, se mi sice vrátil v aplikaci kupón na Prima+, ale pro změnu prý nemám aktivní žádný STB. Prý mám počkat, až mi přijde domů. Přitom přes něj právě koukám na TV :-))) O nic jsem nežádal, nikam jsem nevolal. Já fakt nemůžu...

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Oprava chybějících nových programů v balíčku Family proběhla v sobotu:

Je možné, že bude potřeba provést obnovení programové nabídky. Týká se hlavně CA modulů nebo starších boxů, návod zde: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/obnova-programove-nabidky/

Kdybyby nové programy nešly u novějších typů boxů, měl by pomoci restart boxu (vypnutí a zapnutí), případně provedení továrního nastavení přes menu. Návod zde: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/vodafonetv-nefunkcni/.

Titulky v aplikacích pro Samsung a LG TV

Mrzí mě to, ale v tomto případě jde o trvalý stav, pokud potřebujete titulky v živém vysílání, doporučujeme pro sledování Vodafone TV využít jiné cesty.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Nové programy -docubox, fightbox, fastbox stále nefungují na aplikaci Android. Jaký restart je doporucovan v tomto případě? Na CAM v televizi již vše funguje.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • CAM
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@JPL Zprávu jsem k prověření předal, ale pokud budete mít tu možnost, zavolejte nám na 800770077 nebo napište přes https://tam.je/forum, abychom to předali k řešení přímo na základě vašeho příkladu. Díky. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
Před hodinou, JPL napsal:

Nové programy -docubox, fightbox, fastbox stále nefungují na aplikaci Android. Jaký restart je doporucovan v tomto případě? Na CAM v televizi již vše funguje.

Aplikaci odhlásit a přihlásit. A programy by se měli chytnout 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Ani po odhlášení a přihlášení tyto tři programy nejdou i když v v nabídce seřazení programů jsou. Asi nejdou ani v Google prohlížeči.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Tak to jedině napsat na VdF

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
před 7 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

Oprava chybějících nových programů v balíčku Family proběhla v sobotu:

Je možné, že bude potřeba provést obnovení programové nabídky. Týká se hlavně CA modulů nebo starších boxů, návod zde: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/obnova-programove-nabidky/

Kdybyby nové programy nešly u novějších typů boxů, měl by pomoci restart boxu (vypnutí a zapnutí), případně provedení továrního nastavení přes menu. Návod zde: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/vodafonetv-nefunkcni/.

Titulky v aplikacích pro Samsung a LG TV

Mrzí mě to, ale v tomto případě jde o trvalý stav, pokud potřebujete titulky v živém vysílání, doporučujeme pro sledování Vodafone TV využít jiné cesty

@Ondra - Vodafone, restart VTV 3 nepomohl, vypnutí z elektřiny nepomohlo, tovární nastavení nepomohlo. Stále stejná hláška Prozkoumejte předplatné, atd. Jen si holt teď zase budu muset půl hodiny hrát s vlastním řazením stanic, abych to měl jako předtím. Ach jo... 😞Jo, a odhlášení a přihlášení v aplikaci na androidu v telefonu taky nepomohlo. Stanice viditelné, ale nefunkční. Co mi tedy poradíte teď?

Ondro, nezlobte se na mě, ale mně to prostě nedá. Vím, že Vy konkrétně za to nemůžete. Ale holt frustrace. To je fakt zoufalý. Přidání pár stanic do tarifu a takový s prominutím voser s tím. Žil jsem ve Švédsku, měnil jsem si tarif, respektive přidával balíček sportovních stanic a nemusel jsem nic. Po zapnutí STB se tam samy automaticky objevily a fungovaly v podstatě ihned. Tady se to řeší už víc jak 14 dní, u každého uživatele se to projevuje jinak a vyřešené to není dodnes. Ale tak co, platíme, že, tak o co jde. Pár křiklounů a zbytek to ani neřeší.

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community