Odesláno 16. září 2022 2 roky Ani to nemá smysl ověřovat, protože ti ho zpět do sítě stejně nepřipojí, kor je to něco jiného než Compal, poslední možnost kdy to šlo, bylo letos v lednu a to pouze u těch u kterých ještě nezačala migrace, v únoru už měli všichni minimálně započatou migraci a připojování nových zařízení tak nebylo možné. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 16. září 2022 2 roky @zajdee Když zrušíš službu a nejsi již zákazníkem, proč by se měl VF dál starat o tvůj modem? To nedává smysl. Když ukončíš smlouvu s mobilním operátorem, tak on se také dále nestará o tvoji - již vypnutou - SIM kartu a nikdy ji znovu neaktivuje, a to ani nikomu dalšímu a ani případně tobě. - - - - -
Odesláno 16. září 2022 2 roky Dle mě to @zajdee myslel tak, že ty systémy už znaly danou MAC, tedy zařízení, jelikož v nich modem fungoval. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 16. září 2022 2 roky Lze předpokládat, že po ukončení provozu daného modemu dojde v systémech i k odebrání údajů (tedy MAC). Dost těžko bude operátor držet v databázi staré údaje a zbytečně si tak tu databázi nechá bobtnat. - - - - -
Odesláno 16. září 2022 2 roky před 1 hodinou, Adolf.Shitler napsal: Nyní to před koupí snad ani nemá smysl ověřovat, protože pokud modem není aktivní, tak už nikdy ani aktivní nebude. A pokud aktivní je, pak není co ověřovat. A jak zjistím, zda je aktivní? Jako když bych to u někoho kupoval doma, tak ano, ale když to kupuji přes internet, tak těžko. Nebo mi něco uniká? - - - - Praha 8
Odesláno 16. září 2022 2 roky Prodávající snad ví, jestli modem používá či nikoliv. Navíc zde by asi muselo dojít k přepisu smlouvy mezi oním prodávajícím a tebou, protože pokud ne a prodávající smlouvu ukončí, pak již modem zmizí z databáze VF a konec. - - - - -
Odesláno 16. září 2022 2 roky Jelikoz si VF podminuje registraci modemu do site tim, ze "zarizeni uz bylo v databazi", tak proc by odkoupena zarizeni z databaze po ukonceni smlouvy odebiral a tim zpusoboval komplikace zakaznikum misto toho, aby zarizeni slo znovu pouzit? U pronajatych zarizeni to taky nedela. Spolecenska odpovednost, kterou se VF chlubi, taky u umyslne znefunkcnenych zarizeni chybi. Mam vlastni Compal u VF a nemuzu ho ani prevest jinam, protoze VF umyslne neimplementoval proces zavadeni jinak plne podporovanych (!) odkoupenych zarizeni. Kdybych chtel prestehovat smlouvu na jinou adresu, tak si muzu s odkoupenym modemem leda tak podlozit monitor. Stejne tak s CI moduly. Upraveno 16. září 2022 2 roky uživatelem zajdee - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 16. září 2022 2 roky @zajdee Hmm, není pravda. Na jinou adresu nebo na jinou osobu převedou úplně v pohodě (ne obojí najednou, v jednom kroku, asi). Tedy celý účet s HW i službami se dá převést buď na někoho jiného nebo na jinou adresu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 16. září 2022 2 roky @Marek-26 kdyz jsem to resil naposledy (pravda, jeste v dobe UPC), musel jsem starou smlouvu zrusit a zridit novou. Nejaka vyfikundace UPC asi. Takze jak spravne prevest existujici (prirazene ke smlouve) Compal nebo CI moduly na nekoho jineho? - - - Compal, 3xCA modul Praha
Odesláno 16. září 2022 2 roky No, musí se převést/přepsat všechny DOCSIS služby i s HW. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/ PS: Tak to Vás v dobách UPC někdo dost "obelhal" a měl by viset v průvanu za k...once ušních lalůčků. Samozřejmě, že např, před cca 10 lety, když se přecházelo z jednoho CRM na jiné se to dělalo, aby klient fungoval, jelikož vyřešení ticketu mohlo trvat dlouho, ale potom už k tomu nevidím důvod. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.