Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

 

před 17 minutami, Technikus napsal:

Je to celý nějaký divný. Když v průběhu smlouvy reklamuji modem, vymění se, změní se ve smlouvě - podepíše se předávací prokol (vrácení původního a převzetí nového) a funguji dál.

Když bych žádal o změnu modemu = modem 70 Kč/měsíčně  za model 100 Kč/měsíčně, tak to bych taky měl aktuální smlouvu zrušit a zřídit si novou? 

To se přece nedělá a změny jsou v rámci aktuální smlouvy a jde to, nebo snad ne? 

 

K čemu je všude tolik inzerátů na odkoupená zařízení exUPC/Vodafone, pokud by se jednou aktivovaly a už nešly nikdy do systému vložit znovu? To si někdo na ten inzerát koupí lapač prachu na poličku? 

Přesně poukazuješ na to, jak si VF lže do kapsy. Samozřejmě i já mám informace, že se dají zařízení (přinejmenším ta od VF distribuce) libovolně aktivovat. Rozhodně neplatí, že jakmile se jednou deaktivuje, nedá se s ním nic víc už dělat.

 

 

 

před 4 hodinami, paffko napsal:

@Ondra - Vodafone

Je zajímavé, že všichni ze zákaznické péče posíláte odkazy všude možně, ale nikam konkrétně.  Vaše kolegyně nebyla schopna doložit oprávněnost postupu ze strany VF resp. o čem Ondro mluvíte i Vy, narozdíl ode mě, když jsem Vaší kolegyni vyvrátil její tvrzení o nedílném propojení služeb TV a internet.

 

Podle podmínek, které čtu já, se jedná o dvě oddělené služby: https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-tv/
V odstavci 6.1. se píše: "Služba je poskytována prostřednictvím kabelové sítě ve standardu DVB-C (kabelová televize) a/nebo Internetu...", z čehož vyplývá, že internet je volitelná služba a NEZÁVISÍ na službách TV.

Ondro, pokud tvrdíte opak - mohu poprosit o odkaz na konkrétní pasáže všeobecných podmínek či podmínek služeb, které podpoří, to co s kolegyní tvrdíte?

 

Evidentně se u vás právníci trochu zamotali do vlastní argumentace a vlastních podmínek, takže teď už je nutné reaktivovat i služby internetu? 😄 

@Ondra - VodafoneOndro, jen se připomínám. Můžu poprosit o reakci?

 

 

před 3 hodinami, Ivo2003 napsal:

Od Vodafone máme jen TV včetně modemu a internet je k tomu zdarma 50/3 Mbps a funguje normálně nejen k TV. Ale nejspíše ne každý to takto při migraci dostal.

V poslední době dokonce upload jede skoro 10 Mbps.

Ondra nejspíše se vyjádřil špatně a měl na mysli set top box kde je Nagra, ten internet potřebuje.

CA moduly musí samozřejmě fungovat i bez netu, protože net vůbec nepoužívají.

 

A teď si představ, že na tohle téma mluvíš se zákaznickou podporou, která ti povídá dva měsíce v kuse nesmysly, neumí ti doložit, na základě čeho to tvrdí, a ani nehnou o píď, ani když je požádáš, že bys opravdu tohle chtěl dořešit s nimi napřímo a ne přes ČTÚ.

Upraveno uživatelem paffko

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Že se něco prodává po inzerátech nic neznamená. Také je v nabídkách spousta 3G modemů, které jsou v ČR už k ničemu, takže klidně mohou být v nabídkách i staré exUPC kabelové modemy (případně jsou to modemy jiných operátorů, např. SELF apod., kde se také používá Docsis).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
1 hour ago, paffko said:

Samozřejmě i já mám informace, že se dají zařízení (přinejmenším ta od VF distribuce) libovolně aktivovat.

Dali sa aktivovat v minulosti tie, ktore boli od UPC/VF a boli odkupene (nie nevratene), no nikto na inzerat nepredava DOCSIS 3.1 zariadenie, ktovie preco (a starsie VF nepripoji).. takze vsetky tie Cisca, Technicolory a Compaly (aj ked by boli odkupene od UPC/VF) su na dve veci.

1 hour ago, Ondra - Vodafone said:

Pokud však používáte vlastní modem, ověřujeme funkčnost připojení pouze po úroveň účastnické zásuvky. S případnou závadou či poruchou na vámi pořízeném modemu vám v tomto případě pomoct nedokážeme. Chcete-li mít plnou podporu a jistotu, že můžete vše dořešit rovnou s námi, využijte námi dodávaný modem, který poskytujeme formou pronájmu.

Cize inak povedane, musi prist technik v kazdom pripade a zakaznik moze iba dufat, aby mu to VF CZ nevyfakturoval (ak bude signal na zasuvke v poriadku), ostane bez internetu a uz vidim "podporu" predajcu ci sudruhov v Berline (AVM).

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno
Tak neoprávněný (marný) výjezd se samozřejmě účtuje dle ceníku a není důvod, aby tomu v případě problému u vlastního zařízení zákazníka bylo jinak. VF není charita.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Kdysi se na internetu prodávaly i set top boxy handan, klidně i bez karty s logem UPC, i když je UPC snad nikdy neprodávalo, taky to bylo nepoužitelné, už i proto že karta byla pevně párovaná s boxem a ta chyběla, přesto lidi na Aukru kupovali 😀

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

@Ivo2003

Tak třeba já jsem takto koupený Kaon 900 použil do HI-FI systému jako DVB C tuner pro rádia po vypnutí FM. Takže využití to má.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj, je normální, aby po ani po několikátem upozornění, že NECHCI modem VF přes hovor, dokonce vlastně při objednávání tarifu stále účtují pronájem? Nechápu co je tohle za bordel, při objednávání tarifu mi paní řekla, že to stačí nepříjímat. (což jsem udělal, a modem jim přišel zpátky) Na toto jsem se ještě před tím, než mi to poslali zeptal asi 2-3x, protože jsem několikrát  řešil ještě to, že byla obsazená přípojka bývalým najemcem bytu.. Jde mi o princip, za ty 2 roky, co minimálně tarif budu mít, zaplatím 2000,-. Tu samou částku jsem dával za zařízení které už momentálně vlastním.. Reklamaci jsem už napsal dnes v noci, protože už mi to začíná být k smíchu, protože očividně je problém změnit jednu hodnotu co se týče pronájmu zařízení.. a nyní svítí ve 2 fakturách pronájem za zařízení které jsem ani fyzicky nikdy neměl u sebe

Upraveno uživatelem Honza
dodatek

  • po měsících...
Odesláno

 

V 22. 8. 2023 v 10:06, zajdee napsal:

A navíc na TM nemůžete mít vlastní veřejnou IPv4 adresu, modem nelze mít v bridge ani nelze mít vlastní router s IPv6. Správu jen přes appku považuju za úlet.

Ten Technicolor není úplně výhra.

Ale i u TM by snad mělo být možné použít vlastní modem... 😄

Tak jen hlásím, že to asi možné je, jen je to řádně skryté. Když jsem se zeptal podpory, odpověděli mi:

 

Citovat

Pro informace ktere zarizeni muzete pouzivat jako sve koncove je odkaz zde : https://www.t-mobile.cz/dcpublic/Fiber-Internet-Pozadavky-na-zarizeni.pdf pote je potreba :

Seriove cislo (pr. 434D5444421D915F)

MAC adresa (neni povinne) (pr. A0-18-42-1D-91-63)

Typ HW (pr. GRG-4284)

Verze firmwaru (pr. CTN-1.0.2b51) ktere je nutne zaslat na byod_CZ@t-mobile.cz pro aktivaci Vaseho HW na opticky internet. Technicka podpora T-Mobile

Jediný problém je, že požadájí standard G.984.5, u kterého jsem nenašel převodník, který by jej splňoval. Zkusím asi koupit Huawei HG8310M (nyní od nich mám také Huawei) a zkusím, zda mi to projde.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community