Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
Optika je pouze přenosové médium a rozhodně neplatí, že je lepší a už vůbec ne, že téměř ve všech ohledech. Na optice, stejně jako na metalice, se dají poskytovat vynikající služby, průměrné služby nebo mizerné služby, vždy záleží na daném poskytovateli.
Jinak koax od VF má jednu zásadní výhodu, a to TV signál DVB-C/T. To sice optika taky umí, leč žádný komerční poskytovatel toto nenabízí. Asi je z toho houby kšeft a na netových TV lze vydělat víc...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ještě update k tomu vlastnímu modemu:  řekl jsem si, že zatím zkusím ten pronájem od Vodafone, abych viděl tu jejich krabičku a pak kdyžtak koupím FritzBox. 

Mno, tak asi 2 týdny trvalo, než k nám dorazil technik (nevadilo, času do konce června dost), místo (hezčí) černé krabičky přinesl (škaredou a velkou) bílou. Ta nicméně má nastavení, které potřebuju (včetně filtry MAC adres a DMZ), takže ok.

Ale hlavně: 

!! ptal jsem se ho na vlastní modem - on tvrdil, že mi ho Vodafone aktuálně NEPŘIPOJÍ !!

Tak nevím, jestli se něco změnilo, ale podle tohohle pana technika prostě v tuto chvíli NELZE mít vlastní zařízení.

Tak, a teď babo raď! 🙂

 

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@PetrPěkné odpoledne, obvykle technik doveze modem dříve, ale samozřejmě záleží na možnosti v lokalitě a také na vašich časových možnostech v průběhu dne.  Možnost zapojení vlastního modemu vám prověří kolegové z technické podpory (linka 800 77 00 77 přes volbu v menu 2), to s vámi servisní technik nevyřeší. Požadavky na zapojení vlastního zařízení najdete zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Třeba to byl technik a la stará škola a ještě v tom viděl i to, že by mohl být časem bez práce...  

Když však vidím ty informace výše - zavolat si, odkaz na PDF s požadavky zařízení, tak je cesta otevřena, ne? 

Tak hurá to někým prubnout 😎

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Už mi taky místo Cisca dali Compal a mám mít rychlost 500/50, jenže měřáky se nedostanou přes 260, a v modemu je údaj který nevím co znamená viz. obr Max Traffic Rate který nemám jak změnit a nechybět jedna 0 tak bych řekl že to je nějaké omezení právě na těch 260. Mám pravdu nebo to je něco pro mě nepodstatného? Ať vím zda řešit nebo se mýlím. Dík

obrazek.png.63982c40ac366601c642824047379ce7.png

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
Odesláno

A na uploadu ti to naměří kolik ?

Těch hodnot v konfiguraci modemu si nevšímej, to s rychlostí nesouvisí.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jo upload měří 50 tam je to vpohodě.

Tak po resetu modemu jsem naměřil poprvé 440 a po 5 minutách druhé měření zase 260. Měřím na ČTU.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ako vyzera vlastny Fritzbox v praxi u susedov 🙂 alebo ping pong medzi VF a AVM.

 

In den letzten zwei Monaten haben zwei Techniker die Leitung überprüft. Sie fanden in der Leitung keinerlei Probleme und haben den Fehler auf die Fritzbox geschoben. AVM wiederum schiebt die Schuld auf Vodafone wegen der vielen nicht korrigierbaren Fehler.

 

Po pripojeni VF Station ziadny problem, modem je stale online (Fritzbox vypadaval kazdu hodinu).

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

No samozřejmě, jak jinak by to mělo dopadnou. Nikdo za nic nemůže, ale někdo to tak chce. 😄

 

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
  • po 2 týdnech...
Odesláno
V 12. 6. 2024 v 17:09, Veronika - Vodafone napsal:

@PetrPěkné odpoledne, obvykle technik doveze modem dříve, ale samozřejmě záleží na možnosti v lokalitě a také na vašich časových možnostech v průběhu dne.  Možnost zapojení vlastního modemu vám prověří kolegové z technické podpory (linka 800 77 00 77 přes volbu v menu 2), to s vámi servisní technik nevyřeší. Požadavky na zapojení vlastního zařízení najdete zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2022/pozadavky-na-zarizeni-dle-technologii.pdf?nc=13.

 

Kromě oficiálních technických požadavků, které má vlastní modem splňovat: Jaký je přesný postup pro zapojení vlastního modemu, resp. jakým způsobem a komu nahlásit jaké (předpokládám MAC adresu routeru) údaje, a jaké kroky budou ze strany VF a v jakých lhůtách následovat, aby došlo k aktivaci vlastního zařízení?

Má aktivace vlastního zařízení pro připojení k pevnému internetu vliv na nastavení již existujících služeb (mobilní služby a příjem TV přes technologii DVB-C?

Jsou někde takové pokyny pro zákazníka uvedeny případně kdy budou uvedeny?

 

Děkuji za sdělení postupu a za odpovědi na dotazy. 🙂 

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community