Odesláno 10. července 2024 10. čvc Doporučuji si nejprve pročíst touhle vlákno, většina tvých otázek už tady byla zodpovězena, Co se stýká dotazu jestli má aktivace vlastního zařízení pro připojení k pevnému internetu vliv na nastavení již existujících služeb, tak jeden uživatel který si chtěl připojit vlastní modem si tady stěžoval, že Vodafone to trochu nesmyslně podmiňuje tím, že mu obnoví televizní služby, což by pro něj znamenalo že by přišel o CA moduly, které měl koupené ve svém vlastnictví a protože CA moduly už se dávno neprodávají, tak nový uživatelé je tak nemají možnost získat do svého vlastnictví a musí je vzít do pronájmu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. července 2024 10. čvc @tomusDíky, díky. Potřeboval bych oficiální vyjádření ze strany zástupce Vodafone. 😉 Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 10. července 2024 10. čvc Tvoje tlachy jsou fantastické, ale zatím jsem nějak neregistroval, že by sis konečně koupil ten svůj úchvatný vlastní kabelový modem a VF ti ho připojil do své sítě. Skoro bych řekl, že tady celou dobu jenom trollíš naprázdno... - - - - -
Odesláno 10. července 2024 10. čvc @Adolf.ShitlerA víš, že s tebou se nepotřebuju vůbec bavit? Jenom se tu do diskutujících s opačným názorem neustále navážíš. To pro mě není parťák k debatě. Můžeš mě teda prosím ignorovat? Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 11. července 2024 11. čvc Když píšeš příspěvky veřejně, tak počítej s tím, že na ně může kdokoliv reagovat. Kromě toho to stále nedává odpověď, kde je ten tvůj vlastní kabelový modem připojený do VF sítě... - - - - -
Odesláno 11. července 2024 11. čvc @paffkoMyslím, že odpovědi jste již dostal od Vodafone. A nečekal bych, že je dostanete tady na fóru. Nejde u aktivní služby přecházet z pronájmu na vlastní či naopak. Vždy se musí zřídit nová služba. Na službu internetu jsou vázané i služby VTV a pevná linka. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. července 2024 11. čvc Centrum péče před 13 hodinami, paffko napsal: Kromě oficiálních technických požadavků, které má vlastní modem splňovat: Jaký je přesný postup pro zapojení vlastního modemu, resp. jakým způsobem a komu nahlásit jaké (předpokládám MAC adresu routeru) údaje, a jaké kroky budou ze strany VF a v jakých lhůtách následovat, aby došlo k aktivaci vlastního zařízení? Má aktivace vlastního zařízení pro připojení k pevnému internetu vliv na nastavení již existujících služeb (mobilní služby a příjem TV přes technologii DVB-C? Jsou někde takové pokyny pro zákazníka uvedeny případně kdy budou uvedeny? Děkuji za sdělení postupu a za odpovědi na dotazy. 🙂 @paffkoPěkné dopoledne, oficiální vyjádření vám zde samozřejmě nemáme možnost napsat, je třeba se obrátit přímo na technickou podporu a s kolegy vše probrat přesně k vašim službám i zařízení. Prosím, kontaktujte tedy linku 800 77 00 77, přes volbu v menu 2. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 11. července 2024 11. čvc před 2 hodinami, Marek-26 napsal: @paffkoMyslím, že odpovědi jste již dostal od Vodafone. A nečekal bych, že je dostanete tady na fóru. Nejde u aktivní služby přecházet z pronájmu na vlastní či naopak. Vždy se musí zřídit nová služba. Na službu internetu jsou vázané i služby VTV a pevná linka. Marku, nejsem si jistý, jestli jsem odpovědi dostal formálně. Kdyby si Vodafone stál za svým, není přece problém trochu "tupějšímu" zákazníkovi podmínky a postupy trpělivě zopakovat. Už spíš proto, že je nikde nemá zveřejněny, zatímco na každý prd má své vlastní podmínky akce či služby. Pak některým diskutujícím může připadat, že VF mlží, což je škoda, zejména pro VF a jeho reputaci. Dle reakcí skupiny stejných diskutujících jsem čím dál víc přesvědčen, že toto vlákno mně dalo to co dalo a víc od něj očekávat nemůžu. Vidím přínos v tom, že se před rokem hnuly ledy a VF alespoň formálně musel vlasntí router zákazníkům nabídnout. Po delší prodlevě mám zas čas a kapacitu se v této problematice angažovat. A budu, protože je tu ještě pár nedotažených věcí. před 1 minutou, Veronika - Vodafone napsal: @paffkoPěkné dopoledne, oficiální vyjádření vám zde samozřejmě nemáme možnost napsat, je třeba se obrátit přímo na technickou podporu a s kolegy vše probrat přesně k vašim službám i zařízení. Prosím, kontaktujte tedy linku 800 77 00 77, přes volbu v menu 2. Samozřejmě. Ideálně nic písemně. 😄 Chápu. Takže dvojnásobně platí můj předchozí komentář Markovi. Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 11. července 2024 11. čvc @paffko řeš to přímo s VF, nikoliv tady na nějakém, k ničemu nezavazujícím fóru. A na závěr napiš, jak jsi dopadl. Tento postup vidím jako jedinou možnost, která místo vzájemného otrkávání může něco přinést ostatním, ve formě praktické zkušenosti. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.