Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

prostě jsou akorát jinak "navedený"

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Takže tady máme jeden reportovaný případ úspěšného zapojení vlastního zařízení. Díky za to předskokanovi @BluePeter

Všeobecný dotaz je, zda při těchto operacích rušení stávající a aktivace nové smlouvy, může člověk přijít o své případně dohodnuté lepší ceny. Jeden převedený a zde reportovaný modem zatím neříká, jak to bude vypadat s dalšími klienty.

Vlastní router a vlastní WiFi mám. Zvažuji nákup této krabičky z DE, nicméně cena bridge je docela vysoká a nevím, zda se mi to vzhledem k dalším okolonostem, technickým i finančním, vyplatí řešit. Zatím se zdá, že spíš nechám VF něco vydělat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

O slevy nepřijdete, rušení a znovuvytvoření přípojky je pouze administrativní úkon a stávající sleva je vám přehledně zapsána na A4 dokumentu shrnujícím objednávku podle vašeho stávajícího vyúčtování.  

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha7
Odesláno

A když se

a) já přestěhuji s tímto BYOD bridgem, lze na moji osobu registrovat na jiné Vodafone lokalitě? 

b) BYOD bridge prodám, že už nechci Vodafone. Registruje si ho jiná osoba? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To jsou doufám jen administrativní záležitosti.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 7 hodinami, BluePeter napsal:

O slevy nepřijdete, rušení a znovuvytvoření přípojky je pouze administrativní úkon a stávající sleva je vám přehledně zapsána na A4 dokumentu shrnujícím objednávku podle vašeho stávajícího vyúčtování.  

Kéž by to bylo i v mém případě - VF mně při výměně modemu argumentuje reaktivací TV služeb a znovuzpoplatněním dvou již odkoupených CA modulů (+140 Kč umělé měsíční navýšení). Kdybych měl IPTV, která by byla na internet navázaná (ale to bych zas nepotřeboval CA moduly), tak to pochopím, ale co má s výměnou modemu společného televize přes DVB-C, to mi rozum nebere.

A zatím mi VF nebyl schopen tohle vysvětlit. Možná kdyby mi dal logický argument a oporu v podmínkách služeb (což je v nich přesně naopak), měl by ode mě klid. Nebo ještě lépe - pokud to neumí administrativně lépe zvládnout, tak administrativně se dá poladit ledaccos.

Upraveno uživatelem paffko

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
V tvém případě bych považoval za úspěch, že ti VF ještě nedal výpověď a má s tebou takovou trpělivost...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

V jednom videu Patrick Zandl říkal, že takhle to chodí v USA.
Pokud uživatel například zneužívá  neomezená data v mobilu a má velké přenosy tak mu operátor pošle že ho už nechtějí a vypovídají mu služby.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po 4 týdnech...
Odesláno
V 24. 7. 2024 v 22:34, paffko napsal:

Kéž by to bylo i v mém případě - VF mně při výměně modemu argumentuje reaktivací TV služeb a znovuzpoplatněním dvou již odkoupených CA modulů (+140 Kč umělé měsíční navýšení). Kdybych měl IPTV, která by byla na internet navázaná (ale to bych zas nepotřeboval CA moduly), tak to pochopím, ale co má s výměnou modemu společného televize přes DVB-C, to mi rozum nebere.

A zatím mi VF nebyl schopen tohle vysvětlit. Možná kdyby mi dal logický argument a oporu v podmínkách služeb (což je v nich přesně naopak), měl by ode mě klid. Nebo ještě lépe - pokud to neumí administrativně lépe zvládnout, tak administrativně se dá poladit ledaccos.

Právě se bavím s technickou podporu na navedení mého FritzBox 6690 a není to problém.

Ovšem chtějí mi zrušit moji DVB-C TV s odkoupeným CI modulem a dát mi jenom IPTV. Prý je to nakompatibilní. Tak teď nevím, co s tím 🙂

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community