Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Takže tady máme jeden reportovaný případ úspěšného zapojení vlastního zařízení. Díky za to předskokanovi @BluePeter

Všeobecný dotaz je, zda při těchto operacích rušení stávající a aktivace nové smlouvy, může člověk přijít o své případně dohodnuté lepší ceny. Jeden převedený a zde reportovaný modem zatím neříká, jak to bude vypadat s dalšími klienty.

Vlastní router a vlastní WiFi mám. Zvažuji nákup této krabičky z DE, nicméně cena bridge je docela vysoká a nevím, zda se mi to vzhledem k dalším okolonostem, technickým i finančním, vyplatí řešit. Zatím se zdá, že spíš nechám VF něco vydělat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

O slevy nepřijdete, rušení a znovuvytvoření přípojky je pouze administrativní úkon a stávající sleva je vám přehledně zapsána na A4 dokumentu shrnujícím objednávku podle vašeho stávajícího vyúčtování.  

  • Basic
  • Basic
  • -
  • -
  • Praha7
Odesláno

A když se

a) já přestěhuji s tímto BYOD bridgem, lze na moji osobu registrovat na jiné Vodafone lokalitě? 

b) BYOD bridge prodám, že už nechci Vodafone. Registruje si ho jiná osoba? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To jsou doufám jen administrativní záležitosti.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 7 hodinami, BluePeter napsal:

O slevy nepřijdete, rušení a znovuvytvoření přípojky je pouze administrativní úkon a stávající sleva je vám přehledně zapsána na A4 dokumentu shrnujícím objednávku podle vašeho stávajícího vyúčtování.  

Kéž by to bylo i v mém případě - VF mně při výměně modemu argumentuje reaktivací TV služeb a znovuzpoplatněním dvou již odkoupených CA modulů (+140 Kč umělé měsíční navýšení). Kdybych měl IPTV, která by byla na internet navázaná (ale to bych zas nepotřeboval CA moduly), tak to pochopím, ale co má s výměnou modemu společného televize přes DVB-C, to mi rozum nebere.

A zatím mi VF nebyl schopen tohle vysvětlit. Možná kdyby mi dal logický argument a oporu v podmínkách služeb (což je v nich přesně naopak), měl by ode mě klid. Nebo ještě lépe - pokud to neumí administrativně lépe zvládnout, tak administrativně se dá poladit ledaccos.

Upraveno uživatelem paffko

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
V tvém případě bych považoval za úspěch, že ti VF ještě nedal výpověď a má s tebou takovou trpělivost...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

V jednom videu Patrick Zandl říkal, že takhle to chodí v USA.
Pokud uživatel například zneužívá  neomezená data v mobilu a má velké přenosy tak mu operátor pošle že ho už nechtějí a vypovídají mu služby.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po 4 týdnech...
Odesláno
V 24. 7. 2024 v 22:34, paffko napsal:

Kéž by to bylo i v mém případě - VF mně při výměně modemu argumentuje reaktivací TV služeb a znovuzpoplatněním dvou již odkoupených CA modulů (+140 Kč umělé měsíční navýšení). Kdybych měl IPTV, která by byla na internet navázaná (ale to bych zas nepotřeboval CA moduly), tak to pochopím, ale co má s výměnou modemu společného televize přes DVB-C, to mi rozum nebere.

A zatím mi VF nebyl schopen tohle vysvětlit. Možná kdyby mi dal logický argument a oporu v podmínkách služeb (což je v nich přesně naopak), měl by ode mě klid. Nebo ještě lépe - pokud to neumí administrativně lépe zvládnout, tak administrativně se dá poladit ledaccos.

Právě se bavím s technickou podporu na navedení mého FritzBox 6690 a není to problém.

Ovšem chtějí mi zrušit moji DVB-C TV s odkoupeným CI modulem a dát mi jenom IPTV. Prý je to nakompatibilní. Tak teď nevím, co s tím 🙂

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community