Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ani to nemá smysl ověřovat, protože ti ho zpět do sítě stejně nepřipojí, kor je to něco jiného než Compal, poslední možnost kdy to šlo, bylo letos v lednu a to pouze u těch u kterých ještě nezačala migrace, v únoru už měli všichni minimálně započatou migraci a připojování nových zařízení tak nebylo možné.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
@zajdee Když zrušíš službu a nejsi již zákazníkem, proč by se měl VF dál starat o tvůj modem? To nedává smysl. Když ukončíš smlouvu s mobilním operátorem, tak on se také dále nestará o tvoji - již vypnutou - SIM kartu a nikdy ji znovu neaktivuje, a to ani nikomu dalšímu a ani případně tobě.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
Lze předpokládat, že po ukončení provozu daného modemu dojde v systémech i k odebrání údajů (tedy MAC). Dost těžko bude operátor držet v databázi staré údaje a zbytečně si tak tu databázi nechá bobtnat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  V 16. 9. 2022 v 15:11, Adolf.Shitler napsal:

Nyní to před koupí snad ani nemá smysl ověřovat, protože pokud modem není aktivní, tak už nikdy ani aktivní nebude. A pokud aktivní je, pak není co ověřovat.

A jak zjistím, zda je aktivní? Jako když bych to u někoho kupoval doma, tak ano, ale když to kupuji přes internet, tak těžko. Nebo mi něco uniká?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno
Prodávající snad ví, jestli modem používá či nikoliv. Navíc zde by asi muselo dojít k přepisu smlouvy mezi oním prodávajícím a tebou, protože pokud ne a prodávající smlouvu ukončí, pak již modem zmizí z databáze VF a konec.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Jelikoz si VF podminuje registraci modemu do site tim, ze "zarizeni uz bylo v databazi", tak proc by odkoupena zarizeni z databaze po ukonceni smlouvy odebiral a tim zpusoboval komplikace zakaznikum misto toho, aby zarizeni slo znovu pouzit? U pronajatych zarizeni to taky nedela.

Spolecenska odpovednost, kterou se VF chlubi, taky u umyslne znefunkcnenych zarizeni chybi.

Mam vlastni Compal u VF a nemuzu ho ani prevest jinam, protoze VF umyslne neimplementoval proces zavadeni jinak plne podporovanych (!) odkoupenych zarizeni. Kdybych chtel prestehovat smlouvu na jinou adresu, tak si muzu s odkoupenym modemem leda tak podlozit monitor. Stejne tak s CI moduly.

Upraveno uživatelem zajdee

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

@zajdee Hmm, není pravda. Na jinou adresu nebo na jinou osobu převedou úplně v pohodě (ne obojí najednou, v jednom kroku, asi). Tedy celý účet s HW i službami se dá převést buď na někoho jiného nebo na jinou adresu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26 kdyz jsem to resil naposledy (pravda, jeste v dobe UPC), musel jsem starou smlouvu zrusit a zridit novou. Nejaka vyfikundace UPC asi.

Takze jak spravne prevest existujici (prirazene ke smlouve) Compal nebo CI moduly na nekoho jineho?

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

No, musí se převést/přepsat všechny DOCSIS služby i s HW. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/

PS: Tak to Vás v dobách UPC někdo dost "obelhal" a měl by viset v průvanu za k...once ušních lalůčků. Samozřejmě, že např, před cca 10 lety, když se přecházelo z jednoho CRM na jiné se to dělalo, aby klient fungoval, jelikož vyřešení ticketu mohlo trvat dlouho, ale potom už k tomu nevidím důvod.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community